וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: סילבסטר סטאלון יפרוש מ"הבלתי נשכחים 4"

1.4.2017 / 15:56

כוכב האקשן האגדי, הרוח החיה מאחורי סדרת "הבלתי נשכחים", החליט ככל הנראה כי למרות הצ'ק השמן, הוא מוותר בשלב זה על השתתפותו בפרק הרביעי שלה. המפיק אבי לרנר בתגובה :"זה עוד לא אבוד, אולי הוא עוד יחזור"

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: הטריילר של "הבלתי נשכחים 3")

זאת לא מתיחה: סילבסטר סטאלון, הרוח החיה מאחורי סדרת סרטי "הבלתי נשכחים", החליט ככל הנראה שלא לקחת חלק בחלק הרביעי שלה, שאמור להגיע לאקרנים בשנה הבאה. זאת, בעקבות מחלוקת עם מפיק הסרטים, הישראלי אבי לרנר.

כזכור, סטאלון לא רק השתתף בכל שלושת הסרטים הקודמים והמצליחים, אלא גם היה מעורב בכתיבתם ואף ביים את הפרק הראשון. לכן, המהלך שלו כה דרמטי, מה עוד שהוא היה אמור לקבל על השתתפותו בסרט הרביעי צ'ק שמן במיוחד – על סכום של כ-20 מיליון דולר, לפי ההערכות.

אבי לרנר, בתגובה לפרסומים, צוטט בתקשורת האמריקאית באומרו כי "אמנם היו לנו חילוקי דעות ממושכים עם סטאלון, אבל אחנו כן מסכימים על 95 אחוז מהדברים. תכתבו מה שאתם רוצים, אבל לדעתי השותפות בינינו עוד לא מתה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחזור, תחזור. סילבסטר סטאלון ב"הבלתי נשכחים 3"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, הקריירה של סטאלון זכתה לפריחה מחודשת בזמן האחרון, עת זכה לשבחים רבים על משחקו ב"קריד" ואף היה מועמד לאוסקר ונחשב פייבוריט לפרס, אם כי הפסיד אותו בסופו של דבר. לפי הפרשנות בתקשורת האמריקאית, דבר זה גרם לו להרים את הציפיות מן הסטנדרטים האמנותיים של "הבלתי נשכחים 4", וייתכן כי כאן טמון סלע המחלוקת.

בפרק השלישי של "הבלתי נשכחים", הופיעו בצד סטאלון גם הריסון פורד, ארנולד שוורצנגר ומל גיבסון. לא ברור מי מהם, אם בכלל, ימשיך הלאה בלעדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully