וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מפרשים שחורים" הייתה אחת הסדרות היפות בטלוויזיה, והנה ההוכחה

3.4.2017 / 9:49

דרמת הפיראטים הייתה לפעמים סוערת ולפעמים שטה על מי מנוחות מעט משמימים, אבל תמיד גם יפהפיה ואסתטית כמו מעטות בטלוויזיה. לכבוד הפינאלה שלה ריכזנו כמה מהשוטים היפים ביותר בעונה הרביעית. צפו בגלריה

"האמנות היא זו שמשאירה חותם. אבל כדי לעשות זאת היא חייבת... להתעלות"
(ג'ק רקהאם, "מפרשים שחורים")

דרמת האקשן "מפרשים שחורים" הגיעה אתמול (ראשון) אל סיומה בארצות הברית עם פינאלה נהדרת שחתמה עונה מעולה. יקח זמן עד שהיא תגיע אל ישראל, HOT תשדר את העונה השלישית רק החל מ-7 במאי בשידור יומי. ועם עלייתה נתייחס אליה ואל סופה יותר באריכות, אבל עד אז לא יכולנו שלא לחלוק כבוד לאסתטיקה שלה.

דרמת הפיראטים הייתה לפעמים סוערת ולפעמים שטה על מי מנוחות מעט משמימים, אבל תמיד גם יפהפיה כמו מעטות בטלוויזיה. אפשר כמובן לראות את זה כבר בפתיח שלה, ללא ספק אחד המרהיבים בשנים האחרונות, והסדרה כולה מיישרת קו. צבעי הפסטל, משחקי האור והחושך שלה, הנגזרים מהשימוש התקופתי של אור טבעי בלבד (על המסך לפחות, לא בהכרח מאחורי הקלעים), מספקים באופן קבוע שוטים שנראים כמו יצירות אמנות מהזמנים המתוארים בסדרה, המאה ה-18. קרני שמש חודרות מתריסים או חלון פתוח, אורות עששיות או נרות שמשאירים חלק מהפריים באפלה וחלק בגווני זהוב. אפילו הקירות המתקלפים והעבשים נראים כל כך יפים בצורה הזאת. וזה עוד בלי לדבר על צילומי מרחבי האוקיינוס והספינות העתיקות.

לשם המחשה ולכבוד הפינאלה של "מפרשים שחורים", ריכזנו כמה מהשוטים היפים ביותר בעונה הרביעית והחותמת שלה. צפו בגלריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully