וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם כששקלתי 110 קילו, לא הייתה לי בעיה לעשות סקס באור"

בת אל בלן

4.4.2017 / 0:01

החולשה לפיצות ("אוכלת שני משולשים בארוחת ערב"), ההצעות לאחד את מנגו ("איזה מופע אפשר להרים כבר?") והשעה שהיא קמה בבוקר (אל תשאלו). בת אל בלן יצאה לרוץ בים עם מיכל צפיר - ובסוף העדיפה לשלוף תפוצ'יפס. צפו

צילום מסך

"פלאפל מזמן לא עושה לי את זה. גם צ'יפס לא. עם זאת, יש דברים שכן עושים לי את זה כמו פיצה. זה יכול להיות אפילו שני משולשים וזה יהיה ביחד עם סלט" – כך אומרת לוואלה! תרבות המאמנת לאורח חיים בריא, הזמרת והשחקנית מיכל צפיר. בת אל בלן, הידועה בזכות כישוריה הספורטיביים שאבדו לפני שנים, החליטה להצטרף לצפיר בריצת הבוקר שלה בחוף הצוק בתל אביב. למרבה הצער, הדבר היחיד שבת אל חשבה עליו במהלך הריצה היה "מה אוכלים לאחר מכן?".

בריאיון ליד חוף הים סיפרה מיכל צפיר על הסקס שעשתה באור בלי בושה גם כששקלה 110 קילו ("לא הייתה לי בעיה של דימוי גוף במצבים אינטימיים"), על ההצעות מתכניות הריאליטי ("אין סיכוי"), על האפשרות לאיחוד של להקת 'מנגו' ("מה היה לנו, תקליט אחד? איזה מופע את יכולה לעשות עם זה?") ועל השעה שהיא מתעוררת מדי בוקר (רמז: מוקדם מדי). ואיך הגיבה מיכל צפיר כשבת אל בלן שלפה שקית תפוצ'יפס טעימה מיד אחרי הריצה?

צפו למעלה בריאיון המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully