וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינק סטול תהיה אורחת של הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה בתל אביב

3.4.2017 / 15:59

השחקנית הוותיקה, שהופיעה בכל אחד ואחד מסרטיו הארוכים של הבמאי האגדי ג'ון ווטרס, תהיה אורחת כבוד במהדורה ה-12 של הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה בתל אביב

המהדורה ה-12 של הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה תיפתח בסינמטק תל אביב באחד ביוני, והיום נודע מי תהיה אורחת הכבוד שלו: השחקנית מינק סטול, מי שידועה בתור השותפה הקבועה הקבועה של ג'ון ווטרס, אחד האייקונים הבולטים של הקולנוע הקווירי, מה שהופך אותה בעצמה לאייקון שכזה.

סטול הופיעה בתפקידים שונים בכל אחד ואחד מן הסרטים הארוכים העלילתיים של ווטרס – מ"פינק פלמינגוז" בשנות השבעים, "פוליאסטר" ו"היירספריי" בשנות השמונים, "נער שוליים" ו"אמא סדרתית" בשנות התשעים, "ססיל בי.דימנדט" בשנת 2000 ועוד. לא תמיד היה לה תפקיד גדול, אך היא תמיד היתה שם בצדו של הבמאי הטראשי והמבריק.

סטול, כיום בת 69, הופיעה גם בכמה סרטים נוספים ואף השתתפה בפרק של "נשואים פלוס". כמו כן, לפני שלוש שנים הוציאה אלבום ראשון.

בפסטיבל התל אביבי, היא תתארח לשיחה בהנחיית ג'ושוע גרנל, מנהל פסטיבל סרטי האנדרגראונד של סן פרנסיסקו, ומיד לאחר מכן תתקיים הקרנה מיוחד של "פינק פלמינגוז" הפולחני. כעת נותר לחכות למידע על שאר האורחים וההקרנות שיהיו בפסטיבל, בניהולו של יאיר הוכנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully