וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשר אך מסריח: כך נתפר הדיל שבו ישראל תזכה באירוויזיון

ליאור נאור

7.4.2017 / 0:01

28 זמרים המשתתפים באירוויזיון הגיעו לישראל במסגרת סבב הביקורים במדינות השונות - israel calling. יצאנו לסגור איתם דיל שבסופו אמרי זיו שלנו יזכה באירוויזיון. הצלחנו או לא? צפו

צילום מסך

במסגרת אירועי המיני-אירוויזיון - israel calling, הגיעו לישראל 28 ממשתתפי האירוויזיון, לסיור בן 4 ימים. בין היתר ביקרו הזמרים בירושלים, נטעו עצים ואף נהנו משיט יאכטות במרינה בהרצליה. שיא הביקור נרשם ביום רביעי, שבו נערך מופע במועדון התיאטרון ביפו, בהשתתפות זוכת האירוויזיון דנה אינטרנשיונל. במופע ביצעו כל הזמרים את השיר שאיתו יופיעו באירוויזיון. את האירוע הנחתה גלית גוטמן וחתמה אותו הזמרת אורנה דץ, שגם השתתפה בעצמה בתחרות, בשנת 1991 עם בעלה דאז משה דץ.

בבוקר המופע נערכה מסיבת עיתונאים, בהשתתפות כל הזמרים. עם היוודע דבר האירוע, התקבלה החלטה חד משמעית במערכת וואלה! תרבות: אמרי זיו חייב לזכות – וזו בדיוק ההזדמנות המושלמת לסגור דילים עם הזמרים משלל המדינות. לצורך המשימה שלחנו את ליאור נאור. האם הוא הצליח בה? צפו.

ליאור נאור במיני אירוויזיון. צילום מסך
כתבנו האמיץ בקו האש/צילום מסך

"מאוד משמח אותנו לראות את אמני האירוויזיון מגיעים בהמוניהם לאירוע. מרגש לדעת שהם מחכים לביקורם הקרוב בישראל, מצפים לחשוף את עצמם ואת שיריהם לתחרות האירוויזיון בפני הקהל הישראלי ובפני התקשורת המקומית והבינלאומית", אמרה טלי אשכולי, יוזמת ומפיקת הפרויקט. "זוהי הפעם השנייה ברציפות שמדינת ישראל תנצל את ההזדמנות הנהדרת של הגעת האמנים והעיתונאים לארץ על מנת להראות לעולם את פניה היפות, את נופיה, אתריה, אנשיה הטובים ואת היותה תרבותית ועדכנית, שמחה, מזמינה, תוססת וחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully