וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הטריילר הראשון של "תור: ראגנארוק"

10.4.2017 / 18:30

הפרק השלישי בסדרת גיבורי-העל נראה מגניב ומבטיח, לפחות לפי הטריילר הראשון שלו. צפו וזה יעשה לכם מצב רוח טוב לפסח

יח"צ - חד פעמי

צ'ופר נחמד לפסח: אולפני מארוול שיחררו היום (שני) לאוויר העולם טריילר ראשון של "תור: ראגנארוק", פרק נוסף בעלילותיו של גיבור-העל הנורדי, שכבר כיכב ב"תור" וב"תור: העולם האפל" המצליחים וכמובן גם בסרטי "הנוקמים". סרט חדש זה מתלווה אליו מעט לאחר האירועים המתוארים ב"הנוקמים: עידן אולטרון".

את הסרט ביים טאיקה וואיטיטי, הקולנוען הניו זילנדי הנפלא שחתום על קומדיית הערפדים הפולחנית "מה שאנחנו עושים בצללים", בין השאר, ולכן לא פלא שהטריילר נראה מבטיח ומגניב כל כך ומסתמן כי זה יהיה הפרק המוצלח ביותר בסדרת "תור", שצמד הפרקים בה אמנם שברו קופות אבל לא נחשבים בדיוק לפסגת היצירה של מארוול. ברקע הטריילר מתנגן "Immigrant Song" המקפיץ של לד זפלין.

ראגנארוק הוא מושג במיתולוגיה הנורדית, המתאר את דמדומי האלים במהלך קרב מכריע על עתיד היקום. הסרט יבוסס בחלקו על הקומיקס "Planet Hulk", שבו מוגלה הענק הירוק לכוכב נידח ומנסה לשוב לכדור הארץ כדי לנקום בחבריו. בסרט ככל הנראה יתהפכו היוצרות ויהיה זה ת'ור עצמו, שינסה לחזור לאסגרד כדי להציל אותה מהחורבן שמבקשת להטיל עליה הלה (קייט בלנשט) - אלה נורדית רבת עוצמה.

כמו בסרטים הקודמים, גם הפעם יגלם כריס המסוורת' את תור, וטום הידלסטון את אחיו הנכלולי לוקי. עוד יככבו בצוות העשיר: קייט בלאנשט, אנתוני הופקינס, ג'ף גולדבלום, מארק רופלאו, אידריס אלבה, טסה טומפסון וקרל אורבן. בקיצור, בהחלט יש למה לחכות.

"תור: ראגנארוק" אמור לעלות לאקרנים בשלושה בנובמבר, ועד אז נוצף בוודאי בעוד שלל טריילרים וטיזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully