וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט תנשמו: הטריילר של "מלחמת הכוכבים: הג'דיי האחרון"

14.4.2017 / 19:00

ההצצה הראשונה לסרט השמיני בסדרת "מלחמת הכוכבים", נחשפה במהלך כנס המעריצים הגדול "Star Wars Celebration". עלילת הסרט צפויה להמשיך כמעט באופן רציף את סיומו של "הכוח מתעורר"

הפוסטר הרשמי של הסרט

אחרי ששמרו את הקלפים קרוב-קרוב לחזה בכל הקשור לפרטים באשר לסרט החדש ב"סאגת סקייווקר", חושפים היום סוף סוף אולפני דיסני את ההצצה הראשונה לקראת הסרט החדש בסדרת "מלחמת הכוכבים". החשיפה נעשתה במסגרת כנס המעריצים השנתי "Star Wars Celebration" באורלנדו, הנערך באופן קבוע מאז 1999. השנה מציין הכנס 40 שנים לסרט המקורי בסדרה, "תקווה חדשה".

"מלחמת הכוכבים: הג'דיי האחרון" הוא סרט ההמשך של "הכוח" מתעורר", ועלילתו צפויה להתרחש זמן קצר לאחר סיומו. כזכור, עלילת הטרילוגיה החדשה ביקום "מלחמת הכוכבים" מתרחשת 70 שנים לאחר אירועי "שובו של הג'דיי", עידן בו אבירי הג'דיי הוכחדו ותנועה מסתורית בשם "המסדר הראשון" הולכת וצוברת תאוצה במטרה להשתלט על הגלקסיה.

בטריילר נשמע קולו של לוק סקייווקר שמדריך את ריי להרגיש את הצדדים המוארים והאפלים של הכוח. אחרי מספר הבזקים של קרבות ענק והופעה מחודשת של קיילו רן, נראית הצללית של סקיווקר בקצה המערה בה נמצא בסיום הסרט הקודם, כשהוא אומר: "הגיע זמנם של הג'דיי להסתיים".

מארק האמיל, שיחזור לתפקיד משמעותי ראשון ביקום "מלחמת הכוכבים" מאז 1983, יככב לצידה של דייזי רידלי כצמד הגיבורים המרכזי. בנוסף צפויים לככב גם: ג'ון בויגה (פין), אדם דרייבר (קיילו רן), אוסקר אייזק (פו דמרון), אנדי סירקיס (המנהיג העליון סנוק), בניסיו דל טורו וגוונדוליין כריסטי. ריאן ג'ונסון ("לופר") יביים.

"מלחמת הכוכבים: הג'דיי האחרון" ייצא לבתי הקולנוע ב-15 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully