וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקוויאם לנסיכה: צפו בקטע המחווה המרגש לזכרה של קארי פישר

13.4.2017 / 20:20

כנס המעריצים השנתי של "מלחמת הכוכבים" באורלנדו יצא לדרך הערב עם מחווה מרגשת במיוחד לכוכבת המנוחה: קטע וידאו המורכב מחומרי ארכיון של פישר ושל חבריה שמספרים על העבודה לצידה

קארי פישר. AP
קארי פישר בפאנל "הכוח מתעורר" בכנס קומיק קון/AP

מעריצי "מלחמת הכוכבים" נכנסו החל מהערב (חמישי) לשלושה ימי חגיגות ענקיים של המותג הקולנועי המצליח בהיסטוריה. "Star Wars Celebration", כנס המעריצים הענק באורלנדו, המתקיים מדי שנה מאז 1999, מרתק במיוחד השנה בשל העובדה שהוא צפוי לחשוף לראשונה את ההצצה לסרט החדש בסדרה "מלחמת הכוכבים: הג'דיי האחרון".

בינתיים זכו אלפי בני המזל שזכו להיכנס לאירוע, ומיליוני העוקבים ברחבי העולם באמצעות שידור הסטרימינג הרציף מהאירוע, להיות שותפים למחווה מרגשת שנעשתה לזכרה של קארי פישר המנוחה. השחקנית שהייתה מזוהה יותר מכל עם דמותה של הנסיכה ליאה, הלכה לעולמה ב-27 בדצמבר בעקבות אירוע לב קשה במהלך טיסה מלונדון ללוס אנג'לס. היא הייתה בת 60 במותה.

במהלך פאנל חגיגי, בו השתתפו בין היתר הבמאי והיוצר של סדרת הסרטים ג'ורג' לוקאס, מארק האמיל (לוק סקייווקר) ומפיקת הסרטים קתלין קנדי, הוקרן קטע מחווה מיוחד שהורכב מקטעי ארכיון של פישר, על רקע "Rebel, Rebel" של דיוויד בואי. בין היתר נראים בו חומרים מאחורי הקלעים של צילומי הטרילוגיה המקורית, וכן דברים שנאמרו עליה מצד השותפים שליוו אותה לאור הדרך, מהריסון פורד ועד דייזי רידלי.

את הקטע הציגה בתה של פישר, בילי לורד, שמככבת בתפקיד קטן בסרט החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully