וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם "מהיר ועצבני" יזכה לספין-אוף?

21.4.2017 / 22:02

לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, אולפני יוניברסל מתכננים להרחיב את היקום של סדרת סרטי "מהיר ועצבני" וליצור לה ספין-אוף

עריכה: ניר חן

בשורות טובות למעריצי סדרת "מהיר ועצבני", שהפרק השמיני שלה מרסק כרגע את הקופות ברחבי העולם וגם בישראל: לא זו בלבד שאולפני יוניברסל עומדים להפיק שני פרקים נוספים בה, אלא שהם מתכננים גם להרחיב את היקום שלה, וליצור לה ספין-אוף בו יככבו הדמויות בגילומן של דווין ג'ונסון, שרליז ת'רון וג'ייסון סטיית'האם. כך, לפי פרסומים של התקשורת האמריקאית הערב (שישי).

שלושת אלה, כזכור, לא היו בסדרה מימיה הראשונים: ג'ונסון הצטרף בפרק החמישי, סטיית'האם בשביעי ות'רון רק בשמיני, כך שהם מעין יחידה נפרדת והגיוני על פניו לבחור דווקא בהם כדי לצאת לדרך חדשה.

על פי ההערכות, שני נימוקים עומדים מאחורי היוזמה של יוניברסל: קודם כל, כמובן, הרצון לחלוב עוד קצת את המותג הפופולרי, אבל נוסף לכך, גם ההכרח להפריד בין דווין ג'ונסון לכוכב השני של הסדרה, וין דיזל. על פי הדיווחים, השניים מסוכסכים עמוקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את המגנינה הזו אי אפשר להפסיק. מתוך "מהיר ועצבני 8"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב זה, לא ברור מתי המהלך ייצא לפועל והתכנונים נמצאים בשלבים מוקדמים ביותר, בלי אפילו תקציר של תסריט על הפרק. בינתיים, "מהיר ועצבני 8", החלק השמיני בסדרה המקורית, ימשיך לחרוך את הכבישים – בישראל, לפי ההערכות, הוא כבר הספיק למכור כחצי מיליון כרטיסים אף שיצא לאקרנים רק לפני קצת יותר משבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully