וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבודו" זכתה בפרס הגדול של חבר השופטים בפסטיבל בינלאומי

22.4.2017 / 22:30

הסדרה של yes, שיצרו שלמה משיח ורוני ניניו, זכתה בפרס הגדול של חבר השופטים בפסטיבל הסדרות הבינלאומי סירייס מאניה, וגברה בין השאר על סדרה שהפיק ג'ים קארי. yes הכריזה כי הסדרה תחודש לעונה שנייה. זוכה נוספת: "ג'ודה" שיצר ציון ברוך, שקטפה את "פרס הבלוגים"

יח"צ - חד פעמי

הישג נוסף ליצירה הישראלית בעולם: סדרת המתח "כבודו" של yes, שיצרו שלמה משיח ורוני ניניו, זכתה היום (שבת) בפרס הגדול של חבר השופטים בפסטיבל סדרות הטלוויזיה הבינלאומי סירייס מאניה, המתקיים מדי שנה בפריז. הסדרה, שעלתה לפני שבועיים בארץ בערוץ Yes Oh, גברה בקטיגוריה זו, בין השאר, על הסדרה "I'm Dying Up Here" של רשת שואוטיים, בהפקתו של ג'ים קארי ובכיכובה של זוכת האוסקר, מליסה ליאו (פייטר) ועל הסדרה "I Love Dick" של אמאזון ויוצרת טרנספרנט, בכיכובם של קווין בייקון וקת'רין האן.

בפסטיבל התמודדו מאות סדרות מרחבי העולם. בראש חבר השופטים הבינלאומי שלו עמד התסריטאי והבמאי דיימון לינדלוף, היוצר-שותף של הסדרה "אבודים", ולצידו הבמאי הישראלי איתן פוקס, הבמאית אגניישקה הולנד והשחקנית אור אטיקה. לפני כמה חודשים, עוד בשלב ש"כבודו" היתה בשלבי יצירה, רכשו אולפני CBS מ-yes את הזכויות להפקת גרסה דוברת אנגלית של "כבודו". על רקע ההערכה הזאת בה זכתה הסדרה, הכריזה הערב yes כי הסדרה תחודש לעונה שנייה.

"כבודו", שהופקה על ידי קודה תקשורת, מביאה את סיפורו של מיכה אלקובי (יורם חטב) שופט בבית המשפט השלום בבאר שבע, שבנו התיכוניסט מעורב בתאונת פגע וברח. רגע לפני שהוא מסגיר אותו לידי החוק, מתברר לשופט שקורבן התאונה הוא בן למשפחת פשע אכזרית מהדרום, כשעל המאזניים מונחים מקצועו ועולמו הערכי של אל מול חיו של בנו יחידו. עוד משחקים בסדרה: לוסי אהריש, אלמה דישי, הישאם סולימאן, דני שטג, תום חגי, ג'יטה מונטה ואילנית בן יעקב.

כבודו, סדרה. אוהד רומנו,
יורם חטב בסדרה "כבודו"/אוהד רומנו

רון אילון, מנכ"ל yes, מסר: "אנו גאים בזכייתה של 'כבודו' במקום הראשון בפסטיבל הנחשב ביותר בעולם לסדרות טלוויזיה. הפרס מהווה הישג יוצא דופן ומקנה להפקות המקור שלנו הכרה בינלאומית. ברכותיי למפיקים, ליוצרים ולשחקנים. yes תמשיך ליצור את הפקות המקור הטובות ביותר, ולהסב כבוד למדינה ולתעשיית הטלוויזיה הישראלית".

זוכה ישראלית נוספת בפסטיבל, היא הסדרה "ג'ודה", שקטפה את פרס הבלוגרים בפסטיבל. ציון ברוך יצר את הסדרה, מככב בה בתפקיד הראשי וכתב אותה עם מני יעיש, שגם ביים אותה. הסדרה, שעתידה לעלות לשידור בעוד שבוע (27 באפריל), היא מז'אנר דרמת הפשע-אימה. ברוך מגלם את יהודה בן חיים, הוא עבריין צעצוע קטן, שלילה אחד ננשך על ידי ערפדה (אנסטסיה פיין), ומגלה את ייעודו החדש כערפד יהודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully