וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית ארין מורן, כוכבת "ימים מאושרים", הלכה לעולמה בגיל 56

23.4.2017 / 9:54

ארין מורן, שגילמה את ג'ואני קניגהאם, הלכה לעולמה אחרי שבשנים האחרונות התמכרה לאלכוהול. השחקן הנרי וינקלר, שגילם את פונזי: "הלכת מוקדם מדי"

השחקנית ארין מורן (ימים מאושרים) הלכה לעולמה. AP
"חדשות עצובות". מורן/AP

השחקנית ארין מורן הלכה לעולמה – והיא בת 56 בלבד. האתר TMZ דיווח כי סיבת המוות עדיין אינה ידועה. מורן התפרסמה בעיקר בזכות תפקידה כג'ואני קניגהאם, אחותו של ריצ'י קניגהאם ששוחק בידי רון הווארד, בסדרה הקומית "ימים מאושרים". השחקן הנרי וינקלר, שגילם את פונזי ב"ימים מאושרים" צייץ: "אוי ארין, עכשיו תקבלי סופסוף את השלווה שכה רצית על פני האדמה. נוחי בשלום. הלכת מוקדם מדי".

בשנים האחרונות הידרדר מצבה של ארין. לפי הדיווחים בארה"ב, היא התמכרה לאלכוהול, התנהגה "באופן מוזר" ואיבדה את כל כספה. בתקופה האחרונה היא אף התגוררה בקרוואן בתוך פארק באינדיאנה. לפי הדיווחים, בשל מצבה הכלכלי הירוד, היא ובעלה סטיב פליישמן נזרקו מהמקום לאחר שלא הצליחו לשלם את דמי השכירות בפארק.

בשנת 1974, כשהיא בת 14 בלבד, נבחרה מורן לתפקיד ג'ואני קניגהאם, אחותו של רון הווארד. בזכות הצלחת התכנית קיבלה תפקיד ראשי בסדרת הבת "ג'ואני אוהבת את צ'אצ'י" שעסקה ביחסים בין ג'ואני לבן דודו של פונזי. בשנות ה-80 שיחקה בתפקידי אורח בסדרה "ספינת האהבה". רון הווארד צייץ היום: "חדשות כל כך עצובות. נוחי בשלום, ארין. תמיד אזכור את הסצנות שלנו יחד, צוחקים יחד".

אנסון ויליאמס, אשר גילם ב"ימים מאושרים" את פוטסי, חברו של ריצ'י קניגהאם, אמר בתגובה למותה של מורן: "ארין גרמה לכל האנשים סביבה להרגיש טוב יותר עם עצמם. באמת היה אכפת לה מכל אחד. היא מלאך אמיתי. אני אתגעגע אליה כל כך. היא כעת בידי אלוהים". דון מוסט, ששיחק אף הוא בסדרה, אמר: "היא הייתה אדם נפלא, מתוק, כישרוני ואכפתי. זה אובדן כואב מאוד".

השחקנית ארין מורן (ימים מאושרים) הלכה לעולמה. AP
התחילה קריירה בגיל 14. מורן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully