וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסיפור של לירן שנהרג בלבנון הפך לסרטון אנימציה

1.5.2017 / 6:01

גם השנה, פרויקט "פנים.יום.זיכרון" של בית אבי חי יוצר סרטי אנימציה לזכרם של חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה. צפו ב"סיפורים מהקופסה" של אורי פינק ועודד נאמן על פי סיפורו של לירן סעדיה, שנפל במלחמת לבנון השנייה

יח"צ - חד פעמי

מזה שש שנים, מנהל בית אבי חי את מיזם ההנצחה "פנים.יום.זיכרון", במסגרתו יוצרים אנימטורים סרטים המציגים את סיפוריהם של חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה.

השנה יציג הפרויקט חמישה סרטים חדשים, ובהם "סיפורים מהקופסה", המוקדש לזכרו של לירן סעדיה ז"ל, לוחם במלחמת אגוז שנפל במלחמת לבנון השנייה.

סעדיה היה צייר חובב ומעריץ של אושיית האנימציה המהוללת אורי פינק, שיצרה לזכרו את "סיפורים מהקופסה" יחד עם עודד נאמן, שזה סרט האנימציה הראשון שלו.

סעדיה גם אהב טבע וחיות, ומבין הזיכרונות שהותיר למשפחתו נשאר אחד קסום במיוחד, המתחיל ביום שבו אביו מצא צב קטן בשדה. על בסיס הסיפור הזה, יצרו פינק ונאמן את הסרט הקצרצר והיפה ואתם מוזמנים לצפות בו כאן.

כמו כן, באתר של בית אבי חי ניתן למצוא את ארבעת הסרטים החדשים האחרים שנוצרו במסגרתו השנה: "העפיפון של אבא" של דניאלה שניצר ועומר שרון לזכרו של אמיר זוהר שמת במהלך פעילות מבצעית באינתיפאדה השנייה; "מים שקטים" של יאיר הראל לזכרה של קרן טנדלר, שנפלה במלחמת לבנון השנייה; "רסיסי חלום" של סטודיו פוינק לזכרו של ריצ'רד לייקין שנרצח בפיגוע ירי בארמון הנציב בשנה שעברה; ו"דמיון חופשי" של לי דרור לזכרו של דימה לויטס שנפל במהלך צוק איתן. כמו כן, האתר מציג גם את כל הסרטים שהופקו במסגרת הפרויקט בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully