וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסקופיל הוא בנאדם המעוניין לקיים יחסי מין עם דגים

23.11.2000 / 12:16

אורן פרסיקו על "ההיסטוריה של הפורנוגרפיה", סדרה לאנשים שרוצים ללמוד משהו תוך כדי צפייה בציצי ותחת

ערב הגאלה של wetdream, הפסטיבל הראשון בעולם לסרטים כחולים, היה הצלחה מסחררת. המארגנים ההולנדים עלו לבמה, הודו לכל הנוכחים על שבאו, וביקשו מכל אלה שמתכוונים לאונן לגשת ולהתיישב בשלושת השורות הראשונות לפני שתתחלנה ההקרנות. להפתעתם הרבה קמו כל המאוננים ועברו להתיישב בשלושת השורות הראשונות כך שנוצרה מאסה מאוננת אחידה וחסרת בושה.

חבורת סוטים סקס מניאקים, יום הדין שלכם יגיע.

אומרים שלתרבות המערבית יש איזושהי בעיה עם פורנו. מצד אחד הקהל רוצה לראות פורנו. מצד שני אמצעי הבידור הלגיטימיים אומרים לו "לא חבר, אתה תקבל מאיתנו רק כמעט חדירה (פטמה חשוכה), אבל במקום זה נראה לך הרבה אלימות". שזה, חייבים להודות, בסך הכל עסק לא רע. אלימות היא לא רק תחליף מצוין לפורנוגרפיה, היא גם מעניינת בזכות עצמה, וכל מי שאומר אחרת מזכיר את אותו ניצול שואה שציין בספר זכרונותיו כי בטרבלינקה היה משעמם. העניין הוא שבאלימות יש בדרך כלל יותר נפגעים מאשר בהשתגלות, ובהקשר הזה כדאי להזכיר שעדיין לא נערך מחקר רציני המשווה בין צריכת הפורנוגרפיה בקרב הפלסטינים תושבי השטחים ובין אחיהם אזרחי ישראל.

פסקופיל הוא אדם המעוניין לקיים יחסי מין עם דגים, אך הסדרה "ההיסטוריה של הפורנוגרפיה", ששידורה החל השבוע בערוץ "יס פלוס" לא מכוונת רק אליו. היא מיועדת בעיקר לאנשים שרוצים ללמוד משהו תוך כדי צפייה בציצי ותחת. כמו שיעור רענון נהיגה עם מורה חשופת חזה. הסדרה בנויה כמעשה אוננות אחד ארוך, וזאת למרות שבאף שלב היא לא מנסה לעורר מינית אלא רק אינטלקטואלית.

הסקירה ההיסטורית מימי פומפיי, דרך המצאת הדפוס, הצילום הפורנוגרפי, הצלולואיד, הווידאו והאינטרנט בונה ומשהה את המתח המיני על פני שישה פרקים, וזאת תוך שימוש בקריינות עם מבטא בריטי איכותי. ההיסטוריה האנושית מתגוללת דרך ההיסטוריה של הפורנוגרפיה ומתובלת בראיונות עם כל מיני סוגים של מלכים. בעיקר מלכי פורנו. אנאבל צ'ונג, ששכבה עם 251 גברים באירוע מצולם ומתועד, כוכבת סרטי הפורנו הראשונה מרילין צ'יימברס שקולה צרוד מאלפי פינים משפיכים, ולאסי ברון, טייקון הפורן הסקנדינבי.

ההתייחסות בסדרה למושג "פורנוגרפיה" היא במובן הצר של המילה (עירום אנושי פלוס חדירה), ללא שום כוונות רב משמעיות, ואין פלא. יהיו שיטענו כי גם "לקסיקון יודאיקה" הוא סוג של פורנוגרפיה, אבל יוצרי התוכנית בחרו נכון והחליטו להציג בדיקה מעמיקה לפורנוגרפיה הצרה ולא בדיקה שטחית לכל מה שנדמה כי הוא חומר לאוננות.

אגב, המונח "משכב בהמה" מופיע רק פעם אחת בפרקים שנשלחו אלי לצפייה, ודווקא אז מופיע על המסך רונלד רייגן בטוקסידו. גירסה מצונזרת? לא בהכרח.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully