וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטון ג'ון אחרי האשפוז: "אני נח ומתחזק מדי יום ביומו"

25.4.2017 / 7:51

ג'ון חש ברע במהלך טיסה מצ'ילה לבריטניה, טופל על ידי צוותו הרפואי הצמוד ונשלח להמשך טיפול בבית חולים. בעקבות המחלה נאלץ הזמר לבטל שתי סדרות של הופעות גדולות בקליפורניה ובלאס וגאס. "אני בר מזל שיש לי מעריצים נאמנים ונפלאים כל כך", כתב

הזמר הבריטי אלטון ג'ון נאלץ לבטל שתי סדרות של הופעות קרובות בבייקרספילד, קליפורניה, ובלאס וגאס. זאת, בעקבות זיהום אלים שתקף אותו.

במהלך ביקור בדרום אמריקה. לאחר שביקר במדינות דרום אמריקה במסגרת סיבוב ההופעות הנוכחי שלו "The Million Dollar Piano", חלה ג'ון בפתאומיות במהלך טיסה מצ'ילה לבריטניה. הוא הובהל לחדר מיון בבית חולים עם נחיתות, שם שהה שני לילות עד לייצוב מצבו.

אלטון ג'ון הודה בצהריים בדף הפייסבוק שלו לכל מי שדרש בשלומו: "התעוררתי הבוקר לכמות אדירה של אדיבות ואיחולים. אני המום מרוב הכרת תודה. תודה רבה לכולם. אני נח היטב, מתחזק מדי יום ומצפה כבר לחזור לסיבוב ההופעות בחודש יוני".

בהודעה מטעם דוברו של המוזיקאי נכתב מוקדם יותר: "למרבה המזל, הצוות הרפואי של אלטון זיהה את הבעיה מיד וטיפל בו במהירות ובהצלחה. הוא צפוי להחלמה מלאה". על פי ההצהרה, מדובר ב"זיהום מסוכן ולא שגרתי", שתקף את ג'ון במהלך הטיסה. הזמר עצמו שחרר מוקדם יותר הודעה מטעמו ובה הודה למעריציו על הדאגה למצבו. "אני בר מזל שיש לי מעריצים נאמנים ונפלאים כל כך. אני מתנצל על כך שאכזבתי אותם", כתב, "אני מודה מקרב לב לצוות הרפואי שטיפל בי כל כך טוב".

אלטון ג'ון צפוי לשוב לסיבוב ההופעות ב-3 ביוני, אז מתוכננת לו הופעה בטוויקנהאם, אנגליה. נכון לזמן זה, לא מתוכננות לא הופעות נוספות מחוץ לגבולות בריטניה. במקור, הוא אמור היה להופיע ברציפות במשך עשרה ימים בקזינו בלאס וגאס, שם היה אמור לנגן על פסנתר המשובץ במסכי LED מיוחדים, ועלותו נאמדת במיליון דולר.

עדכון אחרון: 14:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully