וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר ווטרס: רדיוהד נחושים להופיע בתל אביב

29.4.2017 / 17:06

אחרי שפורסם השבוע מכתב החתום על ידי 46 אמנים הקורא לרדיוהד לא להופיע בישראל, התארח ווטרס בסשן שאלות ותשובות של הניו יורק טיימס והתייחס גם לישראל, לחרם עליה ולהופעה של רדיוהד. "עליהם ללכת לאן שהמצפון שלהם מוביל אותם"

רדיוהד, לולהפלוזה ברלין 2016, תום יורק, ג'וני גרינווד. AP
תום יורק, רדיוהד בהופעה/AP

רוג'ר ווטרס עומד להוציא בקרוב את אלבום הסולו הראשון שלו זה 25 שנה, ועל כן מצוי בעיצומו של מסע יח"צ שבמסגרתו הוא מתארח בשלל מקומות. אחד מהם הוא אירוע של הניו יורק טיימס מול קהל במנהטן. בשיחה מעמיקה בת שעה הוא שוחח על המוזיקה שלו, על האלבום החדש, על תהליך היצירה, מצב המוזיקה כיום, וכמובן עמדתו כנגד ישראל.

לקראת סופו של הסשן, הוא נשאל על ידי אדם בקהל אם לדעתו להקת רדיוהד צריכה להופיע גם בשטחים הכבושים. "התכתבתי עם כמה מחברי רדיוהד, ונדמה שהם החליטו שהם ילכו ויופיעו בתל אביב, אז יש מעט מאוד שאוכל להגיד על הנושא", אמר ווטרס. "הם חייבים להחליט בעצמם מה יעשו עם החיים שלהם, ועליהם ללכת לאן שהמצפון שלהם מוביל אותם. אז אני לא אשב כאן ואשמיץ אותם. ההשקפה האישית שלי היא שיש קו התנגדות שריר ולגיטימי שמאורגן על ידי ה-BDS, ואעדיף אם עמיתים בעסק שלי לא יחצו את הקו הזה. אבל אם אנשים בוחרים לעשות זאת, זה לגמרי עניין שלהם ושל המצפון שלהם"

צפו כאן בתשובה שלו בדקה 1:03:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully