וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל: המלצות צפייה

30.4.2017 / 12:30

כמדי שנה מתייחדים ערוצי הטלוויזיה עם זכרם של הנופלים. בנוסף לטקס יום הזיכרון שישודר בערוצים המרכזיים, יוקדשו תוכניות וטקסים נוספים לחללי צה"ל, ובכללם סרטים על חיילים שנהרגו בפיגועי דקירות ודריסות, ושני סרטים שונים על אחיות שכולות וההתמודדות שלהן

בערוץ 24 ב-18:00, אלה האחים שלי.
מפעל הנצחה ייחודי של ערוץ 24, המחבר בין כתבי יד שהותירו אחריהם חללי מערכות ישראל, לבין חיילים המשרתים בצה"ל כיום שילחינו ויבצעו אותם. העבודה על הפרויקט החלה לפני כמה חודשים, כאשר מאות חיילים, קצינים ונגדים נענו לפניית גלי צה"ל וביקשו לקחת חלק במיזם הנצחת החללים. במקביל נאספו מאות שירים וכתבים רבים ממשפחות שכולות וחברים. בשנים האחרונות הושם דגש מיוחד על חיבור בין החיילים המשרתים כיום ובין הנופלים ומשפחותיהם. הרעיון בו חייל-מלחין-חייל ומבצע את שירו של הנופל, מבטא את הקשר הבין-דורי של חיילי צה"ל ואת המחויבות של גלי צה"ל להביא את קולם האותנטי של הנופלים ובכך להנציחם. גם השנה חברה גלי-צה"ל לערוץ 24, ויחד הם משדרים את המשדר המיוחד שלוקחים בו חלק בני משפחותיהם של הנופלים, חבריהם ויקיריהם. שידור נוסף בערוץ 2 ב-00:25.

בערוץ 20 ב-18:50, תקומה: מדינה בדרך.
הפרק השני מתוך סדרת המופת הדוקומנטרית של הערוץ הראשון, "תקומה": למחרת החלטת האו"ם על חלוקת הארץ למדינה יהודית ומדינה ערבית פורצת מלחמת העצמאות - הארוכה והקשה בכל מלחמות ישראל. בשלב הראשון של המלחמה מתמקד המאבק בשליטה על הדרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully