וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאב בי גוד טו מי

23.11.2000 / 13:58

משה קוטנר על הסאונד סיסטם של צמד הדיסייפלס, שמגיעים לדינמו דבש כדי להפגיז אותו עם כמויות לא חוקיות של בס

בעדות הראסטפרי אהבו מאז ומתמיד להשתמש בדימויים תנכיים עבריים, עד עכשיו בלי הצדקה מיוחדת מעבר למועדון הסווטו ומסעדת "לחיים" של הכושים העבריים ברחוב בן יהודה (מנה מומלצת: ברביקיו טוויסט). כל זה אמור להשתנות משישי הקרוב, כשליין סדיר ראשון שיוקדש לסאונד סיסטמים של דאב ייפתח בדינמו דבש בשיתוף ראסטה הפקות ( גיל בונשטיין). המארגנים מבטיחים להביא אחת לחודש הופעות של סאונד סיסטמים בולטים של רגאיי-רוטס-דאב. מופע הסאונד סיסטם כולל בדרך כלל תקליטן, שירה, אם.סי ואפקטים ייחודיים לכל סאונד סיסטם.

הראשונים בסדרה יהיו צמד הדיסייפלז, מהשמות המכובדים בדאב הבריטי, שפעילים מאמצע השמונים כשמאחוריהם שני לייבלים משלהם, הפעלת סאונד סיסטם, ויותר אלבומים ופרוייקטים משאפשר להזכיר.

ג'ה שאקה, שהופיע השנה במערה החשמלית, הוא האבא הרוחני שלהם ומי שנתן להם את ההזדמנות הראשונה. הצליל שלהם הוא דאב שורשי כבד עם נגיעות אלקטרוניות, אבל לא הדאב האלקטרוני הרחפני של בתי קפה, אלא דאב מפוקס, עם רגליים עמוק באדמה וראש מלא פידבקים מהדהדים. הדיסייפלס לוקחים את כל הטוב מהדאב הישן והחדש: המלודיות של הדאב הקלאסי, לצד המיכשור האלקטרוני הכי מתקדם, וכמובן כמויות לא חוקיות של בס. יחזק אותם בסילסולים הזמר יוהאן דן, שהופיע איתם במסגרת הסאונד סיסטם שלהם באנגליה. אם אתם לא גרים בהתנחלות, זאת כנראה הסיבה הכי טובה לצאת השבוע מהבית.





0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully