וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הקליפ החדש של עידן רייכל עם זהבה בן לשיר "אהבה כזו"

3.5.2017 / 6:00

"אהבה כזו" הוא שם הסינגל החדש שעידן רייכל כתב, הלחין, הפיק ועיבד מוזיקלית, וזהבה בן שרה. "בקול של זהבה יש משהו חם ונקי, ונשאר אותנטי כל השנים", אומר רייכל. צפו בקליפ לשיר, בבימויו של אלעד ויסמן

יח"צ - חד פעמי

"אהבה כזו" הוא שם הסינגל החדש שעידן רייכל כתב, הלחין, הפיק ועיבד מוזיקלית, וזהבה בן שרה. השיר החדש יוצא בעוד רייכל מקיים סיבוב הופעות באירופה, דרום אמריקה וארצות הברית, הכולל שישים מופעים. בסיומו, רייכל יופיע ארבעה ימים רצופים (31 במאי, ו-1, 2 ו-5 ביוני) באמפי שוני עם מופע הסולו "רייכל-פסנתר-שירים".

"כל שיר הוא סצנה שונה מתוך סרט שאני מדמיין אותו", אומר רייכל, "היחס הוא לכל שיר כיצירה שלמה וחיה בפני עצמה, וכל המרכיבים צריכים להתחבר ולשרת את השיר, לכן לקול שמבצע את השיר יש משמעות גדולה. הפנייה שלי לזהבה הייתה טבעית וברורה מהרגע שסיימתי את כתיבת השיר. בקול של זהבה יש משהו חם ונקי, ונשאר אותנטי כל השנים. כשנפגשנו באולפן וזהבה ביצעה את השיר בפעם הראשונה, הרגשתי שהיא מחזירה אותי לקלאסיקות שלה, לביצועים המדהימים שלה שהופכים את הבטן. היא עשתה את זה כל כך טבעי, שאני הייתי צריך רק לא להפריע לה, והשאר פשוט קרה".

צפו למעלה בקליפ בבימויו של אלעד ויסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully