וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר בישראל: זה מה שקרה הערב בפארק הירקון

3.5.2017 / 20:55

כוכב הפופ הבינלאומי הופיע הערב (רביעי) בפארק הירקון מול כ-50 אלף צופים, ביצע את מיטב להיטיו, החמיא לשמש האביבית הישראלית, ועל הדרך שיבח גם את "האנשים המדהימים" של ישראל ודרבן את הקהל למחוא לעצמו כפיים

צילום:מאצי' הוף עריכת וידאו: ניר חן

לאחר מופע חימום שמח במיוחד של סטטיק ובן אל תבורי, שנמשך כחצי שעה, החלה ב-20:35 בפארק הירקון הופעתו של כוכב הפופ הבינלאומי ג'סטין ביבר מול כ-50 אלף צופים. כשהוא לבוש במכנסיים קצרים וגרביים ארוכים, פתח ביבר הופעתו עם "Mark My Words" מתוך אלבומו האחרון "Purpose", ואחריו הגיעו "Where Are U Now" עם זיקוקין די נור ברקע, "Get Used to It" ו-"I'll Show You", כשלפניו פנה אל הקהל באנגלית: "תודה רבה שאתם מארחים אותי. ישראל, ישראל, ישראל, מה העניינים? רוצים לחגוג הלילה?".

עם רקדנים, רקדניות, פירוטכניקה ופלייבק, המשיך ביבר במלוא הכוח, ואז האט. אחרי "The Feeling", "Boyfriend" ו-"Love Yourself", ביצע ביבר את השיר "Cold Water" בגרסה אקוסטית, כשהוא עצמו פורט על הגיטרה, וכך גם בביצוע שלו ל-"Fast Car", הקלאסיקה של טרייסי צ'פמן.

ג'סטין ביבר בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
באוויר/נמרוד סונדרס
ג'סטין ביבר בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
ג'סטין ביבר סופג כובע שנזרק אליו מהקהל/נמרוד סונדרס
ג'סטין ביבר בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
חושף בטן לקול תשואות/נמרוד סונדרס

לאורך כל הערב תקשר ביבר עם הקהל האוהב, חשף את בטנו לקול התשואות, וגם ספג בגופו כובע שנזרק אליו. אחרי הטיול שלו בים המלח מוקדם יותר היום, רק הגיוני שיחמיא לשמש האביבית הישראלית, ועל הדרך שיבח גם את "האנשים המדהימים" של ישראל ודרבן את הקהל למחוא לעצמו כפיים. בהמשך אף העלה אל הבמה ארבע מעריצות צעירות מאושרות שזכו ממנו לחיבוק ולחוויה שלא ישכחו אף פעם. מאוחר יותר הערב ביקש מהקהל פלאפל. "יש למישהו פלאפל להביא לי?", שאל לקול התשואות.

אחרי כן הגיע רצף להיטים מופרז במיוחד, שכלל את "Let Me Love You" ו-"What Do You Mean", שבעקבותיהם חזר לראשית הדרך עם הלהיט שפרסם אותו, "Baby", ולקינוח ביצע את הלהיט הענק "Sorry", כשברקע שוב נורים זיקוקים צבעוניים. ניכר שהביבר נהנה מישראל ומהמעריצים, כך שכאשר אמר בסוף ההופעה שנהנה מאוד והבטיח לשוב מהר יותר בפעם הבאה, זה נראה אמין בהחלט.

ג'סטין ביבר בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
מרים/נמרוד סונדרס
ג'סטין ביבר בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
בתפילה/נמרוד סונדרס
ג'סטין ביבר בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
פלייבק/נמרוד סונדרס
סטטיק ובן אל תבורי מחממים את ג'סטין ביבר, פארק הירקון. נמרוד סונדרס
חיממו. סטטיק ובן אל תבורי/נמרוד סונדרס

זוהי הפעם השנייה שג'סטין ביבר הופיע בישראל. הפעם הקודמת הייתה ב-2011, ונוכחותו כאן הפעם מגיעה כאשר הוא נחשב לאמן בוגר ורציני יותר, אחרי שעבד עם מפיקי פופ ואלקטרוניקה נחשבים כדוגמת דיפלו וסקרילקס. את יומו בישראל לפני ההופעה בילה בחדרו במלון, כשהמעריצות כמובן צובאות מתחת, ולאחר מכן טס לביקור קצר בים המלח, כאמור.

(עדכון אחרון: 22.10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully