וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הסדרה VEEP גרמה לפוליטיקאי להיחנק ולאבד הכרה מרוב צחוק

4.5.2017 / 21:21

חבר פרלמנט מאוסטרליה צפה בפרק מהקומדיה VEEP, נחנק מהסושי מרוב צחוק, נחבל בראשו ואיבד הכרה. כוכבת הסדרה, ג'וליה לואי דרייפוס, צייצה: "מתקשה להאמין לזה. איזה פרק?". הפוליטיקאי השיב לה

Veep עונה 6, ג'וליה לואי-דרייפוס, טוני הייל, אנה קלמסקי, ריד סקוט, סם ריצ'רדסון. HBO,
התקשתה להאמין. דרייפוס ב-"Veep"/HBO

לצחוק עד איבוד הכרה: חבר פרלמנט אוסטרלי בשם גראהם פראט אכל להנאתו סושי כשצפה בפרק הראשון בעונה החדשה של הקומדיה האמריקאית המצליחה "Veep". הפרק היה כנראה מאוד משעשע, משום שפראט פרץ בצחוק ולפתע מצא את עצמו נחנק מהאוכל ומאבד את ההכרה.

"נכנס לי קצת אורז לקנה הנשימה והתחלתי להשתעל ולהיחנק בבת אחת", שחזר לאחר מכן. "קמתי ורצתי בחדר ונראה לי שנתקלתי בקיר ואחר כך באי באמצע המטבח. אשתי הגיעה אלי ואני כבר הייתי על הרצפה. איבדתי הכרה לכמה שניות והיה דם בכל מקום". הפוליטיקאי האוסטרלי נחתך מתחת לעין ונזקק לשלושה תפרים.

אלא שהחלק המצחיק ממש לא מסתיים כאן. כוכבת "Veep", ג'וליה לואי דרייפוס, קראה את הדיווחים בתקשורת על התקרית ומעט פקפקה בסיפור. "בחייכם, אני באמת מתקשה להאמין לזה. אבל האמת היא שהשאלה האמיתית היא - איזה פרק?" פראט מיהר להשיב לדרייפוס, המגלמת בסדרה את נשיאת ארה"ב: "הפרק הראשון בעונה החדשה, עם ג'ונה והגילוח. זה פשוט זהב, הוד מעלתך". דרייפוס הודתה לו והוסיפה: "תשמור על עצמך ולמען השם – תהיה זהיר!".

  • עוד באותו נושא:
  • veep

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully