וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר טיילר דה קריאייטור ביטל את הופעותיו בישראל

7.5.2017 / 21:23

הראפר הודיע על ביטול סיבוב ההופעות שלו באירופה, הכולל שתי הופעות שתוכננו להתקיים בבארבי ב-27 ו-28 ביוני. זיכוי אוטומטי יתבצע לחשבון האשראי של הרוכשים

טיילר דה קריאייטור, Tyler, The Creator. GettyImages
נתראה בהמשך? טיילר דה קריאייטור/GettyImages

הראפר טיילר דה קריאייטור הודיע הערב (ראשון) על ביטול סיבוב ההופעות שלו באירופה, הכולל שתי הופעות שתוכננו להתקיים בבארבי ב-27 ו-28 ביוני. בהודעה שפרסם בעמוד הטוויטר שלו, כתב טיילר דה קריאייטור: "סיבוב ההופעות באירופה לא יקרה. מצטער, פעם אחרת". מלבד ההופעות בישראל היה אמור טיילר דה קריאייטור להופיע גם ברוסיה, גרמניה, פורטוגל והולנד. לא נמסרה הסיבה לביטול ההופעות. מהפקת המופע נמסר כי זיכוי אוטומטי יתבצע על ידי מועדון הבארבי לחשבון האשראי של הרוכשים.

הסגנון הוולגרי והבוסרי יחד עם הופעות חיות פרועות, אנרגטיות וידועות לשמצה הפכו את טיילור דה קריאייטור לקול יצירתי בולט בדורו. מפיק, מלחין, במאי, קומיקאי ואיש עסקים שהתחיל את דרכו כסולן להקת Odd Future ומאז התרחב לקריירת סולו, בימוי קליפים, עיצוב בגדים וכיכוב בתוכנית הטלוויזיה החתרנית "Loiter Squad" מבית היוצר של Jackass. המילים לשיריו כה קיצוניות עד שאחד מסיבובי ההופעות שלו בוטל באוסטרליה עקב מחאה נגד ייצוג הנשים בשיריו, ובריטניה אסרה על כניסתו לתחומה בגלל מילות האלבום "Bastard" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully