וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקי ואלי וארבע העונות יופיעו בארץ ביולי

8.5.2017 / 12:19

כ-50 שנה לאחר ימי הזוהר שלהם, פרנקי ואלי וארבע העונות יופיעו לראשונה בארץ. זה יקרה ביום העצמאות האמריקאי, 4 ביולי, בהיכל הספורט יד אליהו. בין להיטיהם: "Big Girls don't cry" ו-"Can't Take My Eyes Off You"

פרנקי ואלי וארבע העונות. GettyImages
פרנקי ואלי/GettyImages

כ-50 שנה לאחר ימי הזוהר שלהם, פרנקי ואלי וארבע העונות יופיעו לראשונה בארץ, ביום העצמאות האמריקאי, 4 ביולי, בהיכל הספורט יד אליהו.

ואלי בן ה-83 נולד בניו ג'רזי למשפחה איטלקית. בשנות ה-50 הקים את להקת The Variatones, ששינתה בהמשך את שמה ל-The Four Lovers, והנפיקה להיט אחד, "You're the Apple of My Eye". בשנת 1962, לאחר שינויים בהרכב הלהקה, היא שינתה את שמה לארבע העונות. להיטה הראשון תחת שם זה היה ""Sherry, שנכתב ב-15 דקות והגיע לראש המצעד האמריקאי. להיטם השני היה "Big Girls Don't Cry" והלהיט השלישי "Walk Like a Man".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצליח גם בקריירת סולו. פרנקלי ואלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואלי פעל במקביל גם בקריירת סולו. ב-1967 הגיע למקום השני במצעד האמריקאי עם "Can't Take My Eyes Off You" שזכה לגרסאות כיסוי רבות. במחצית השנייה של שנות ה-70 הגיע פעמיים לפסגת המצעד, אחת מהן עם "גריז", שיר הנושא של הסרט בעל אותו שם.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
פרנקי ואלי וארבע העונות. GettyImages
פרנקי ואלי/GettyImages

בשנת 1977 הודיע ואלי על עזיבת הלהקה. בשנת 1990 נכנס עם חבריו לארבע העונות להיכל התהילה של הרוק אנד רול. בשנים האחרונות המחזמר "ג'רזי בויז" תיעד את סיפור ההרכב, והוא זכה לעיבוד לסרט מוזיקלי בבימוי קלינט איסטווד.

המפיק שמביא את המוזיקאים לארץ הוא כרמי וורטמן. כרטיסים החל מ-199 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully