וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב הענק של אימרי זיו: "מביאים את המסיבה מישראל"

יניב דורנבוש, קייב

12.5.2017 / 11:44

אימרי זיו לאחר העפלתו לגמר: "לשלוש דקות אני רוצה שכולם ישכחו מהדאגות והפוליטיקה ושרק ירגישו חיים איתי". הוא זכה להתעניינות אדירה, ויואב צפיר מחזיק אצבעות: "עכשיו הוא צריך להביא אותנו למקום הכי גבוה שאפשר בגמר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצי גמר האירוויזיון. אימרי זיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שסגר את חצי הגמר השני בתחרות הזמר של האירוויזיון, אימרי זיו יפתח את הגמר הגדול שייערך בשבת בשעה 22:00. לאחר ההכרזה על ישראל כעולה לגמר בחצי הגמר שנערך אמש, אימרי הגריל השתתפות בחלקו הראשון של הגמר, וההפקה קבעה כי השיר ישראלי יפתח את התחרות כולה. הדבר דומה לבלגיה בשנה שעברה, גם היא סגרה את חצי הגמר שלה ופתחה את הגמר. נראה כי מפיקי התחרות רוצים להקפיץ את הקהל בבית רגע לפני שאינספור בלדות משעממות ירדימו אתכם.

אבל בואו נחזור לאימרי שלנו, איזה ערב היה לו אתמול. כל מי שמשתתף באירוויזיון רוצה להגיע לגמר, אבל נראה כי אימרי רצה את זה יותר מאחרים. אחרי שתי השתתפויות כזמר מלווה הגיע התור שלו להיות במרכז הבמה. להיות במרכז אומר גם להיות חשוף לביקורת, והטוקבקיסטים הישראלים לא חסכו בכזו. אבל ברגע האמת אימרי העיף את הגג במרכז הירידים הבינלאומי בקייב, והקהל שאג במהלך השיר. "זה השיר המנצח של הערב", הכריז פדרו מפורטוגל, חובב אירוויזיון שהגיע לתחרות בפעם הראשונה. גם במסיבת העיתונאים של עשר המדינות המעפילות זכה אימרי להתעניינות רבה במיוחד, עד שמנחות האירוע אמרו "אפשר לשאול עוד שאלות, לא רק את נציגי ישראל".

אימרי זיו באירוויזיון. סיון יאנג, מערכת וואלה! NEWS
"אני רוצה שכולם ישכחו מהדאגות והפוליטיקה". אימרי זיו/מערכת וואלה! NEWS, סיון יאנג

"אני בא בשביל המוזיקה, האירוויזיון זו תחרות מוזיקה ואני בא לשיר", אמר זיו במסיבת העיתונאים וזכה למחיאות כפיים סוערות. "אני מייצג את המדינה שלי כמדינה מהממת, כמקום יפהפה לגור בו, אנחנו מביאים את המסיבה מישראל ועושים מסיבה אירופית ענקית, ולשלוש דקות אני רוצה שכולם ישכחו מהדאגות והפוליטיקה ושרק ירגישו חיים איתי".

חובבי האירוויזיון יכולים להיות אלימים במיוחד בתגובותיהם, ואכן אימרי זכה לביקורות קשות וספקות רבים באשר ליכולתו לספק את הסחורה. על כך הוא אמר: "אני חושב שהוכחתי להם שהם טועים ושאני ראוי להיות כאן. ואפילו יותר מזה - אני ממש שמח שבאמת עשיתי את זה". התוצאות המלאות יתפרסמו לאחר שהגמר יסתיים ואז נדע מאיזה מקום העפיל אימרי לגמר, אך במשלחת הישראלית מביעים סיפוק.

עוד באותו נושא

הזמר אימרי זיו עלה לגמר האירוויזיון 2017

לכתבה המלאה
אימרי זיו בחצי הגמר של אירוויזיון 2017. צילום מסך
"הוכחתי שהם טועים". אימרי זיו על במת האירוויזיון/צילום מסך

יואב צפיר אמר: "ידענו שאוהבים את השיר הזה, הוא נתן את הכי טוב שלו מאז שהוא הגיע לקייב וזה מאד מספק אותנו. אני באמת מאמין שבסוף המוזיקה מנצחת ואם זה לא יקרה השנה זה יקרה בשנה הבאה. מתישהו זה יקרה. זה לא קשור לאנטישמיות ולפוליטיקה, אוהבים אותנו באירוויזיון וכשאנחנו מביאים שיר טוב - נוכל גם לנצח". בשיחה עם וואלה! תרבות הוסיף צפיר: "זו גאווה גדולה שיש לנו שלוש עליות משלוש השתתפויות. אני באמת מאמין בכוח שלנו כאנשי טלוויזיה, אני חושב שהבאנו לאירוויזיון את מה שצריך כדי שהשירים וההופעות יהיו ברמה הגבוהה ביותר, וכן אני גאה בנו כטדי הפקות והכוכב הבא לאירוויזיון, זה מוכיח את עצמו, השיטה מוכיחה את עצמה, עם ישראל מוכיח את עצמו כשהוא בוחר את הנציג הנכון, אני מאד שמח. היה תענוג גדול לשמוע את הרעש מהאולם. הוא עשה את מה שהוא היה צריך לעשות ועכשיו הוא צריך להביא אותנו למקום הכי גבוה שאפשר בגמר".

אימרי זיו וצוותו סידרו לנו סוף שבוע עמוס באירועים ובחזרות. היום בשעה 15:00 תיפתח החזרה הגנרלית הראשונה ואנחנו נעביר בשידור חי בפייסבוק את ההופעה של אימרי. בשעה 22:00 תחל החזרה הגנרלית השנייה, שבה השופטים מדרגים את השירים ומחצית מהניקוד למעשה נקבע כבר בה. בשבת ב-15:00 תתקיים החזרה המסכמת, וב-22:00 יישמעו צלילי הטה-דום, הפתיח של האירוויזיון בפעם האחרונה בשבוע העמוס הזה, ואימרי זיו יעלה להופעה של חייו. לאחר השעה 1:30 בלילה נדע מי המנצח ועד כמה גדול ההישג של אימרי. אנחנו נדווח לכם כאן ובפייסבוק על כל מה שקורה בקייב, ומאחלים הצלחה גדולה לזמיר שלנו. הגמר ישודר בערוץ הראשון הי"ד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully