וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת אוזריק טנטקלס תופיע שוב בישראל

14.5.2017 / 10:29

להקת הרוק המתקדם הבריטית אוזריק טנטקלס תשוב לישראל, ותופיע באמפי שוני ב-14 ביולי. הלהקה משלבת בין אמביאנט, ג'אז ופסיכדליה. אד ווין מסר: "אני מרגיש שבישראל מבינים את המוזיקה שלנו יותר טוב מאשר במקומות אחרים בעולם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתטיקה היפית, רייבים אלקטרונים ומקצבי תופים. אוזריק טנטקלס/מערכת וואלה!, צילום מסך

להקת הרוק המתקדם הבריטית אוזריק טנטקלס תשוב לישראל, ותופיע באמפי שוני ב-14 ביולי. הלהקה, המשלבת בין אמביאנט, ג'אז ופסיכדליה, נוסדה בתחילת שנות ה-80 והוציאה מעל ל-30 אלבומים. היצירה שלה אינסטרומנטלית, ויש שמגדירים את המוזיקה שלה ככזאת המשלבת בין אסתטיקה היפית, רייבים אלקטרונים, גיטרות מתפתלות, בסים גרוביים ומקצבי תופים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ושמחים ומתרגשים לקראת החזרה אליכם. אתם קהל שונה מהשאר". אוזריק טנטקלס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנות ה-90, לאחר הופעות משמעותיות בבריטניה, התרחב קהל הלהקה, שבבסיסה האחים אד ורולי וויין. ב-1993 הם הוציאו את אלבומם "Jurassic Shift", שהגיע לראש המצעדים וסוקר גם בתקשורת המיינסטרימית למרות שלא היה להם להיט ולא רוח גבית מחברת תקליטים. אלבומם
האחרון, "Technicians of the Sacred", יצא ב-2015.

אד ווין מסר: "אנחנו אוהבים לנגן בישראל, ושמחים ומתרגשים לקראת החזרה אליכם. הקהל שלכם מצוין ותמיד שמח שאנחנו באים. אני מרגיש שבישראל מבינים את המוזיקה שלנו יותר טוב מבמקומות אחרים בעולם. זה נושא שעלה בשיחות שהיו לי עם אחרים שהופיעו אצלכם - הישראלים מלאי תשוקה למוזיקה, גם לכזו שאינה פופולרית, או פחות פופולרית. אתם קהל שונה מהשאר".

את הופעתם בישראל מפיקה זאפה. כרטיסים בעלות 179-199 ש"ח ניתן לרכוש כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully