וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיפורה של שפחה" פרק 5 עונה 1: מיניות מתפרצת

מגי אוצרי

14.5.2017 / 23:20

אחרי ארבעה פרקים של דיכוי מיני, חושף בפנינו הפרק החמישי את הגרסה המפוקפקת לרומנטיקה וחושניות של גלעד. המפגש עם ניק שנכפה על שלפרד, מעורר בה מחדש את התשוקות שהיו חלק בלתי נפרד ממנה כל חייה, ולא פחות מכך את הכמיהה לאהבה. מגי אוצרי מלווה את העונה הראשונה

seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרומנטיקה חוזרת, גם אם בצורה מעוותת במיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד הליבה של פרק ארבע הייתה מערכות יחסים בין נשים והמשמעות שיש להן בתוך חברה מיזוגנית, פרק חמש מחזיר אותנו לסקס ולרומנטיקה, או לפחות לגרסה המפוקפקת של סקס ושל רומנטיקה בגלעד. יש בוודאי כאלה שיטענו שפרק חמש עוסק בקשרים הלא אפלטוניים של השפחות עם גברים, אבל האמת היא, שהגברים בפרק חמש הם בסך הכל תפאורה. תפאורה למיניות הנשית המתפרצת, לסיפוק המיני הנשי, שהוא חלק קריטי בקיומן של נשים בכלל, ושל נשות גלעד מוכות הגורל בפרט.

הפרק נפתח במשחק שבץ נא נוסף בין שלפרד לבין המפקד. בסקירה הקודמת דיברנו כבר על חשיבותו של השבץ נא כאפרודיזיאק בגלעד, ונראה שסצנת הפתיחה של פרק חמש מביאה את החושניות של המשחק החנוני הזה לשיאים שטרם נראו. שלפרד והמפקד מפלרטטים, שותים יין ומצחקקים בפתיינות. בשיאו של הערב המפקד מעניק לה תשורה קטנה: מגזין אופנה לנשים. גם כאן, "הקונטקסט הוא הכל", כפי שנוהגת שלפרד הספרותית להגיד. מגזיני נשים - שנחשבו נלעגים, מקטינים וסקסיסטיים בעולם הישן, שהיוו סמל לסטריאוטיפ של האישה קלת הדעת שעסוקה רק בחזותה החיצונית ובניסיון לשאת חן בעיני גברים - הופכים בעולם החדש של שלפרד לסמל לשבירת חוקים, לשחרור מחשבתי ומיני. קשה שלא לחשוב מה עלה בגורלן של הנשים היפות שעיטרו את המגזין ששלפרד מעלעלת בו. האם הפכו לשפחות? לזונות בבתי הבושת של הרפובליקה? למרתות? מי מהן שרדה? ממי נותר רק חיוך דהוי על נייר כרום?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully