וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה האמי פאוורס בות' הלך לעולמו בגיל 68

15.5.2017 / 9:30

השחקן שכיכב ב"דדווד", "24", "סוכני שילד" ו"עיר החטאים", הלך לעולמו בשנתו בביתו שבלוס אנג'לס. בות' זכה בפרס האמי עבור התפקיד בו גילם את מנהיג הכת, ג'ים ג'ונס

פאוורס בות'. GettyImages
מומחה לדמויות נבל מצליחות. פאוורס בות'/GettyImages

פאוורס בות', משחקני האופי המוערכים בטלוויזיה האמריקאית, הלך לעולמו בביתו שבלוס אנג'לס במהלך שעות הבוקר של יום ראשון (שעון ארה"ב). הוא היה בן 68 במותו. בות' מת בשנתו מנסיבות טבעיות, כך נמסר בהודעה מטעם משפחתו. טקס האשכבה של השחקן יתקיים במדינת הולדתו, טקסס.

בות, נולד וגדל בחווה בעיירה סניידר, הממוקמת במחוז סקורי בטקסס. הוא החל את קריירת המשחק שלו בתיאטרון, בעיקר בהצגות המבוססות על מחזות של שייקספיר, וב-1970 עשה את הופעת הבכורה שלו בברודוויי בהצגה "Lone Star & Pvt. Wars". בשלהי שנות השבעים ערך את הופעת הבכורה שלו על המסך הקטן, ושלוש שנים בלבד לאחר מכן זכה בפרס האמי לשחקן במיני-סדרה, עבור תפקידו כמנהיג הכת ג'ים ג'ונס, בסדרה "Guyena Tragedy: The Story of Jim Jones".

פאוורס בות'. GettyImages
כיכב בטלוויזיה, בקולנוע ובתיאטרון. פאוורס בות' עם היידן פנטייר במהלך פאנל של "נאשוויל" ב-2012/GettyImages

התפקיד הזכור ביותר של בות' בקריירת הטלוויזיה שלו הוא זה של סיי טוליבר, בעל המסבאה הנכלולי ב"דדווד" של רשת HBO. ב-2012 הצטרף בות' לצוות הסדרה "סוכני שילד", שם גילם את תפקיד הנבל גדעון מאליק. בות' הפציע גם ב"24" בתפקיד סגן נשיא ארה"ב, נואה דניאלס, וכאביה של קוני בריטון ב"נאשוויל".

גם בקולנוע התפרסם בות' בזכות נטייתו לגלם רשעים. כך היה ב"עיר החטאים" וב"טומבסטון". הוא כיכב גם ב"ניקסון" של אוליבר סטון, שם גילם את מזכיר ההגנה של ארה"ב, הגנרל אלכסנדר הייג.

בות' הותיר אחריו אישה, פאם קול (השניים הכירו בתיכון והיו נשואים מאז 1969) ושני ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully