וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזמר "היירספריי" יציג לראשונה בישראל: קבלו הצצה ראשונה

16.5.2017 / 12:30

בחודש אוגוסט תעלה הפקה ישראלית של המחזמר מברודווי שנחל הצלחה אדירה בכל העולם. בתפקיד הראשי תשחק רוני מרחבי ובתפקיד אמה: איציק כהן. קבלו הצצה ראשונה

יח"צ - חד פעמי
היירספריי. כפיר בולוטין,
תפקיד ראשי. מרחבי/כפיר בולוטין

המחזמר הנודע "היירספריי", אשר זכה ב-8 פרסי טוני, יעלה לראשונה בגרסה ישראלית בחודש אוגוסט. הבוקר (שלישי) נערכה בבית האופרה בתל אביב השקה מיוחדת למחזמר. הנה הצצה ראשונה מתוך המחזמר.

המחזמר "היירספריי" עלה לראשונה בשנת 2002 בברודווי ומאז הוא הפך לאחד המחזות המדוברים והמצליחים בעולם. ההפקה היא עצמאית וההצגה הראשונה תעלה באוגוסט תיאטרון קריית מוצקין. בתפקיד הראשי תככב רוני מרחבי ולצדה ישחקו איציק כהן, עידן אלתרמן, משי קליינשטיין, טלי אורן ועידו רוזנברג. את ההצגה יביים שוקי וגנר.

המחזמר "היירספריי" מבוסס על סרט של ג'ון ווטרס משנת 1988. בשנת 2002 עלה כאמור המחזמר
וירד לאחר 3,000 מופעים. המחזמר מדבר על טרייסי טרנבלד, ילדה שמנמנה בת 16 אשר חולמת להופיע בתכנית ריקודים טלוויזיונית ולהפוך לכוכבת. היא מגלה להפתעתה שבגלל שהיא שמנה, סיכוייה להתקבל אפסיים. היא לא מוותרת, מחליטה לנסות את מזלה ונגד כל הסיכויים היא עושה את זה בגדול.

בגרסה שתעלה בישראל תגלם כאמור מרחבי את טרייסי. חברתה הטובה תגולם על ידי משי קליינשטיין וטלי אורן (לסירוגין עם הילה זיתון) תגלם את אמה של אחת המשתתפות בתכנית. עידן אלתרמן יגלם את אביה של טרייסי ואיציק כהן יחזור לבגדי אישה כשיגלם את אמה.

היירספריי. כפיר בולוטין,
האמא. איציק כהן/כפיר בולוטין
היירספריי. כפיר בולוטין,
אלתרמן/כפיר בולוטין
היירספריי. כפיר בולוטין,
משי קליינשטיין/כפיר בולוטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully