וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים לדיסני: שלמו כופר או שנשחרר את "שודדי הקאריביים" החדש לרשת

16.5.2017 / 10:05

שבועיים אחרי שרשת נטפליקס הותקפה על ידי האקרים דורשי כופר, חושף מנכ"ל אולפני דיסני כי קבוצת האקרים מאיימת לשחרר את הסרט לרשת, עוד לפני שהגיע לבתי הקולנוע. ה-FBI פתח בחקירה לאיתור ההאקרים, אולם הסיכוי לאיתורם לפני פקיעת הדדליין נראה קלוש

טרנד חדש של "חטיפות תוכן" רודף בימים אלה את הוליווד. שבועיים בלבד אחרי שהאקרים שחררו לרשת את פרקי העונה החדשה של "כתום זה השחור החדש" - שישה שבועות בטרם עלייתה לשרתי נטפליקס - חושף מנכ"ל אולפני דיסני, בוב איגר, שגם האולפנים הגדולים בעולם נפלו קורבן למקרה סחיטה.

איגר חשף כי קיבל פניה מקבוצת האקרים שהודיעה לו כי הצליחה להניח את ידיה על עותק של אחד מסרטיו החדשים של האולפן, שטרם יצאו לאקרנים, אך סירב לנקוב בשמו של הסרט. אתר Deadline מדווח כי מדובר ב"שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר" - הסרט החדש בסדרת "שודדי הקאריביים" שעתיד לצאת לאקרנים ב-25 במאי. קבוצת ההאקרים מאיימת כי אם דרישותיה לא ייענו, היא תשחרר חלקים מהסרט עד שבתום הדדליין הסופי, ידלוף כולו אל הרשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפיראטים יגנבו את סרט הפיראטים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו במקרה של נטפליקס, גם הפעם דרשו החוטפים את התשלום במטבעות ביטקוין. "זה כמעט בלתי אפשרי לאתר את דורשי הכופר, מכיוון שהמעשה הזה יכול היה להיעשות מכל מקום", מסר מקור ב-FBI. "הם מודעים לאמצעים שיש ברשותנו לאתר אותם, כך שבאופן תיאורטי יכול להיות שמדובר בהאקר מצרי שמשתמש בתוכנה רוסית כדי להטעות אותנו ולחפש במקום הלא נכון".

ארבעת סדרת "שודדי הקאריביים" גרפו יחד 3.72 מיליארד דולר ברחבי העולם, ושחרור מוקדם של הסרט החמישי עשוי לפגוע משמעותית ברווחיו הקולנועיים. דיסני השקיעה בהפקת הסרט לא פחות מ-230 מיליון דולרים, כאשר מיליונים רבים נוספים הושקעו בשיווק וקידומים מסחריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully