וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפיאסקו: ג'ימי קימל ינחה את האוסקר גם ב-2018

17.5.2017 / 9:50

המנחה שעמד במוקד הטקס שייזכר בגלל הטעות בהקראת הסרט הזוכה, יחזור לסיבוב נוסף על הבמה הכי נוצצת בהוליווד. גם מפיקי הטקס של 2017 יקבלו הזדמנות שנייה ברציפות

ג'ימי קימל ומגי סמית'. GettyImages
יחזור לזירת הפשע. ג'ימי קימל/GettyImages

ג'ימי קימל ישוב בפעם השנייה ברציפות להנחות את הטקס היוקרתי של האקדמיה האמריקאית לקולנוע. זוהי הפעם הראשונה מאז 1990 שמנחה הטקס נקרא לחזור לקדנציה נוספת.

קימל, מנחה תוכנית הלייט נייט של ABC (הרשת שרכשה את הזכויות לשידור הטקס עד 2028), זכור כמובן כאחד מהכוכבים של התקלה ההיסטורית בטקס שנערך בפברואר האחרון. אחרי שקיבלו את המעטפה הלא נכונה מנציגי החברה המפקחת על הטקס, הכריזו פיי דאנאוויי ומי שכיכב לצידה ב"בוני וקלייד", וורן בייטי, על "לה לה לנד" כזוכה בפרס הסרט הטוב ביותר. דקות ספורות לאחר מכן התברר כי הזוכה היה "אור ירח".

"אם חשבתם שפישלנו בסוף השנה, חכו שתגלו מה אנחנו מתכננים ליובל ה-90 של הטקס", מסר קימל בהתייחסו להכרזה עליו כמנחה הטקס. לא רק קימל יחזור לסיבוב נוסף, מפיקי הטקס הקודם, ג'ניפר טוד ומייקל דה לוקה, ישובו אף הם. "צוות האוסקר שלנו השנה סיפק הצגה שהגיע לדרגות הגבוהות ביותר", נמסר מטעם דון האדסון, בכירה באקדמיה.

ההחלטה על שובם של קימל, דה לוקה וטוד, מגיעה על אף נתוני הרייטינג של הטקס השנה, שהיו נמוכים ב-4 אחוזים מאלו של הטקס ב-2016. למעשה, מדובר בטקס היה הכי פחות נצפה מאז 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully