וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ביונסה העתיקה את מהלכי הריקוד שלה משיר משנות ה-70?

23.5.2017 / 6:21

קליפ ישן משנות השבעים הועלה שוב לרשת וגרר תגובות לפיהן הזמרת הפופולרית העתיקה את הכוריאוגרפיה שלה בשיר Single Ladies. האם אכן מדובר בהעתקה או בהומאז'? ההסבר בפנים

צילום מסך

הרשת סערה לפני מספר ימים, כשהשיר Mask Off של הראפר Future הועלה לטוויטר וצבר למעלה מ-20 אלף לייקים, בעיקר משום שהולבש על וידאו של רקדניות חביבות משנות השבעים.

באופן די תמוה, תגובות רבות עסקו באותה סוגיה: לטענתן, זה מוכיח, למעשה, שהכוריאוגרפיה של ביונסה בשיר "Single Ladies" למעשה היתה מועתקת.

עוד בנושא:

איך נראית היום זוכת האירוויזיון קונצ'יטה והאם היא גוססת?
בשידור חי: השף גורדון ראמזי קצץ לעצמו את היד בבלנדר

התגובות, כפי שניתן לראות, היו ישירות למדי - "ביונסה פשוט גנבה להם את מהלכי הריקוד", כתב אחד הגולשים. אז רגע לפני שנספר לכם את האמת, תשפטו בעצמכם:

ובכן, לריקוד המדובר קוראים "ארוחת בוקר מקסיקנית", והוא נהגה על ידי הבמאי והכוריאוגרף האמריקאי בוב פוסה לתכנית של אד סאליבן ב-1969. הבחורה שרוקדת בווידאו היא גוון ורדון, אשתו של פוסה.

ולא, ביונסה לא ממש העתיקה את הריקוד אחד-לאחד, כי אם בסך הכל קיבלה ממנו השראה. היא סיפרה על זה בעצמה בראיון שהעניקה כבר ב-2008, לפני אלבומה השלישי, סיפרה: "ראיתי את הקטע הזה ביוטיוב, שלוש נשים ואחת מהן היא אשתו של בוב פוסה... וחשבתי לעצמי - וואו, איזה מדהים זה, כי לקליפים יש כל כך הרבה קאטים וטייקים, וזה פשוט קליפ ריקודים בטייק אחד לכל האורך, מאוד פשוט".

גם פרנק קטסון, אחד הכוריאוגרפים האהובים על ביונסה, סיפר גרסא דומה כשנשאל על כך: "אני וביונסה ראינו את זה וחשבנו שזה יהיה יפה לעשות לזה עיבוד מודרני".

הנה ביונסה בעצמה מסבירה על הדימיון

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully