וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה הגדול של פסטיבל דוקאביב: "הקיר" של מורן איפרגן

18.5.2017 / 0:14

עוד בין הזוכים: "מוחי", סרטם של רינה קסטלנובו-הולנדר ותמיר אלתרמן, זכה בפרס סרט הביכורים בתחרות הישראלית; ו"מקווה שאני בפריים", סרטה של נטעלי בראון, זכה בציון לשבח בתחרות הישראלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסרט "הקיר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערב הוכרזו הזוכים בפסטיבל דוקאביב 2017, הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע דוקומנטרי, המתקיים זו השנה ה-19, ויימשך עד 20 בחודש. "הקיר", סרטה של מורן איפרגן, זכה בפרס הסרט הטוב ביותר בתחרות הישראלית; בנימוקי השופטים נכתב: "הסרט חוקר את המתח בין ציפיות החיים לבין מה שאנו שואפים אליו. סרט על אישה, משפחה ותפקידים מגדריים, ועל האופן שבו ההתניות התרבותיות, המוסריות והדתיות מכתיבות את חיינו. סרט עשיר, פרובוקטיבי ואלגנטי שניצב בין האינטימי לאוניברסלי". איפרגן קיבלה פרס על סך 70 אלף שקלים.

"מוחי", סרטם של רינה קסטלנובו-הולנדר ותמיר אלתרמן, זכה בפרס סרט הביכורים בתחרות הישראלית; "מקווה שאני בפריים", סרטה של נטעלי בראון, זכה בציון לשבח בתחרות הישראלית; "פלסטיק צ'יינה", סרטו של ג'יו-ליאנג ואנג, זכה בפרס הסרט הזר הטוב ביותר בתחרות הבינלאומית; "תרמית", סרטו של דין פליישר-קמפ, זכה בפרס החזון היצירתי בתחרות "עומק שדה"; "להפוך את האבנים", סרטו של ניר דבורצ'ין מבית הספר לאמנויות הקול והמסך, המכללה האקדמית ספיר, זכה במקום הראשון בתחרות סרטי הסטודנטים; ובפרס הבימוי בתחרות הישראלית מטעם פיפרסקי זכה דוד דרעי על סרטו "סאלח, פה זה ארץ ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • דוקאביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully