וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדמה רוח ואש וסיפורי מאיר אריאל: כל מה שצפוי בפסטיבל הג'אז באילת

21.5.2017 / 6:02

מוזיקאים מהארץ ומהעולם יגיעו לארבעת ימי המוזיקה באילת. בין המופעים: Earth, Wind & Fire חוזרים לישראל, ההרכב של אל מקיי ישיר את הלהיטים הגדולים, קובי אוז במופע משירי אריק איינשטיין, ודורי בן זאב עם סיפורי מאיר אריאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי דרומה. אוז, מקסימילאן ומסיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל הג'אז הבינלאומי יתקיים זו השנה ה-31 באילת בין 27-30 באוגוסט תחת ניהולו האמנותי של אלי דג'יברי. בארבעת ימי הפסטיבל יתארחו אמנים רבים מהארץ ומהעולם. בין המופעים המרכזיים: ההרכב המיתולוגי Earth, Wind & Fire, הנחשב לאחד המצליחים במוזיקה האמריקאית. את ההרכב מוביל הגיטריסט הווירטואוז אל מקיי.

מוזיקאי נוסף שיגיע להופיע מחו"ל הוא בריאן בלייד, הנחשב לאחד המתופפים המוערכים בעולם, אשר עבד בין השאר עם בוב דילן, ג'וני מיטשל, דניאל לנואה ומריאן פייתפול. בלייד יגיע עם להקתו, תזמורת האחווה. גם החצוצרן הנודע כריסטיאן סקוט יגיע במיוחד לפסטיבל.

מאיר אריאל. באדיבות המשפחה
סיפורי ג'אז. מאיר אריאל/באדיבות המשפחה

מי שמחפש דווקא הופעות תוצרת כחול-לבן יהנה ממבחר לא מבוטל של אמנים ושילובים: הפסנתרן והמעבד המוזיקלי עופר פורטוגלי יארח את לאה שבת, דורון טלמון (ג'יין בורדו), סגיב כהן ואלון עדר; קובי אוז יעלה את המופע "חלום עקבותיך" משירי אריק איינשטיין; דורי בן זאב יספר סיפורי ג'אז על מאיר אריאל במופע "עברנו את פרעה" ויארח את תמר אייזנמן. גם מנהלו האמנותי של הפסטיבל, אלי דג'יברי, יופיע עם ההרכב שלו, הביג בנד, ויארח את הזמרות דיקלה, מירי מסיקה ומארינה מקסימיליאן.

לפרטים נוספים, כרטיסים והופעות ניתן לבקר באתר הפסטיבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בקרוב באילת: "ספטמבר" של אדמה, רוח ואש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully