וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפים פרטים חדשים מחקירת התאבדותו של כריס קורנל

19.5.2017 / 21:28

מדוח משטרתי שפורסם בתקשורת האמריקאית עולה כי המוזיקאי צלצל לרעייתו וסיפר לה שנטל "כדור או שניים אקסטרה" של תרופה נגד דיכאון. לאחר מכן תלה את עצמו בחדר האמבטיה

כריס קורנל. נמרוד סונדרס
קורנל/נמרוד סונדרס

נחשפים פרטים חדשים מחקירת המשטרה סביב התאבדותו של המוזיקאי כריס קורנל: לפי דוח המשטרה שנחשף בכלי תקשורת בדטרויט, קורנל ערך שיחת טלפון עם רעייתו ויקי שעה לפני מותו שבה מלמל דברים ואמר לה כי נטל "כדור או שניים אקסטרה של אטיבן" (תרופה נגד דיכאון).

עוד דווח כי מעט לאחר שההופעה של להקתו, סאונדגארדן, הסתיימה בדטרויט, סביב 23:30 בלילה, התלווה המאבטח האישי של קורנל לחדרו כדי לסייע לו לתקן את המחשב ולתת לו שני כדורי אטיבן. לאחר מכן שוחח כאמור קורנל עם רעייתו ואמר לה: "אני פשוט עייף". לאחר מכן תלה את עצמו.

לאחר השיחה המטרידה עם בעלה, ויקי קורנל התקשרה למאבטח האישי כדי שיבדוק מה קורה עם בעלה, אלא שהמאבטח לא הצליח לפתוח את דלת החדר. המאבטח ביקש מאנשי המלון לפתוח את החדר אך הם סירבו. בסופו של דבר המאבטח פרץ את הדלת בכוח ובחדר מצא את קורנל "שוכב על רצפת חדר האמבטיה" כשדם זורם סביב וכשצווארו אדום כתוצאה מחנק. רופא שהוזעק למקום קבע את מותו ב-1 וחצי לפנות בוקר.

כריס קורנל. GettyImages
"אני פשוט עייף". קורנל/GettyImages

ביום חמישי הלך לעולמו במפתיע כריס קורנל, סולן להקות סאונדגארדן וטמפל אוף דה דוג, בגיל 52. על פי הודעה מטעם סוכנו, בראיין במברי, קורנל מת בליל רביעי כששהה בדטרויט יחד עם חברי להקת סאונדגארדן, שם הופיעו באותו ערב ב-Fox Theater. מאוחר יותר התברר כי קורנל התאבד.

קורנל נחשב לאחר מחלוצי הגראנג' בשנות התשעים המוקדמות. הוא שחרר ארבעה אלבומים כזמר סולו, הוכתר לגיטריסט הטוב בהיסטוריה על ידי מגזין "Guitar World", והגיע תשיעי ברשימת הסולנים הגדולים אי פעם של מגזין רולינג סטון. הוא הופיע בישראל פעמים רבות, כשהאחרונה הייתה בשנת 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully