וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם טל כבש את קיסריה: צפו בביצוע לשיר "שושנה"

21.5.2017 / 11:55

המוזיקאי כבש אמש את קיסריה לראשונה בקריירה שלו. הוא אמר לקהל: "חיכיתי הרבה שנים לרגע הזה, הייתי מגיע להופעות של אמנים אחרים בקיסריה ואני זוכר את הבערה הפנימית שחשתי בכל פעם כזו". הנה הצצה לשיר שהרים את הקהל על רגליו

צילום: פיוז'ן

המוזיקאי אברהם טל כבש אמש לראשונה בקריירה את קיסריה: 4,000 איש הגיעו אתמול להופעתו של טל, שלא הפסיק להודות להם במשך כל הערב. צפו בביצוע מקפיץ במיוחד של השיר "שושנה" שמוקדש לאשתו.

טל, שהתקשה להסתיר את התרגשותו לאורך כל הערב, מסר לוואלה! תרבות בתום הופעה: "הרבה זמן חיכיתי לדייט עם קיסריה. קיסריה, הפתעת אותי בגדול, כל כך טובה, פשוטה קרובה. חיכיתי הרבה שנים לרגע הזה, הייתי מגיע להופעות של אמנים אחרים בקיסריה ואני זוכר את הבערה הפנימית שחשתי בכל פעם כזו, את הרצון כבר לעמוד על הבמה הזו".

"לא ידעתי שאפשר לחבק 4,000 איש יחד בו זמנית. הקהל הוכיח לי שזה אפשרי. הוא גרם למקום הענק הזה להרגיש כמו בהופעה בצוותא. הרגשתי שהקהל בא לחגוג איתי את כל השנים שקדמו לרגע הזה, את כל העליות, את כל הירידות, הרגשתי כאילו הם היו איתי בהן יחד כל השנים. חשבתי שבסוף הם ימהרו לצאת מוקדם כדי לא להיתקע בפקקים אבל הם נשארו, לקחו את הזמן ליהנות מהרגעים האחרונים שלנו יחד".

"כל כך הרבה חיכיתי לרגע הזה, לעמוד על הבמה הזו. הרגע הזה הגיע וזה הרגיש כל כך נכון, שמח ופשוט, פשוט במובן הכי טוב של המילה. כשהכרתי את שושנה אמרתי לה באחד הדייטים הראשונים שאני רוצה להתרגל אליה כבר, שאין לי כוח לכל הגישושים האלה והחששות. שפשוט בא לי לחגוג איתה את החיים, וככה הרגשתי בקיסריה".

אברהם טל. שלומי פינטו, מערכת וואלה! NEWS
"חיכיתי לדייט". טל/מערכת וואלה! NEWS, שלומי פינטו
אברהם טל. שלומי פינטו, מערכת וואלה! NEWS
4,000 איש. טל/מערכת וואלה! NEWS, שלומי פינטו
  • עוד באותו נושא:
  • אברהם טל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully