וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול יאנג: "ישראלים כועסים כשלא שרים להיטים בהופעה"

21.5.2017 / 13:02

לקראת הופעתו הערב בהיכל התרבות בתל אביב אירחנו באולפן וואלה! NEWS את כוכב הפופ של שנות ה-80, שהודה: "חבל שלא באתי להופיע באייטיז. לא ידעתי כמה אני מצליח פה"

ניב אהרונסון

עם אלבום חדש שהפציע אחרי עשור וסיבוב הופעות ברחבי העולם, פול יאנג לא עוצר לרגע. לקראת הופעתו הערב בהיכל התרבות בתל אביב אירחנו באולפן וואלה! NEWS את כוכב הפופ של שנות ה-80'.

זה הביקור השלישי שלך בישראל, מה גורם לך לחזור שוב ושוב?

"השאלה היא למה לא הגעתי לכאן בשנות ה-80' וה-90', הייתי צריך, כי בכל פעם שאני בא, התגובות כל כך טובות. הופתעתי כי לא ידעתי כמה אני מצליח במדינה הזו, אז אני מאוד מרוצה שחזרתי עד כה שלוש פעמים".

מה ההבדל בין להיות כוכב פופ בשנות ה-80' ועכשיו?

"אני חושב שצריך להיות לך תמיד עור של פיל כי התקשורת לא תמיד הייתה נחמדה בשנות ה-80', אבל כעת זה פולשני אבל בדרכים אחרות באמצעות הרשתות החברתיות ודברים כאלה. אני חושב שפשוט צריך להתרגל לזה".

להיות סלבריטאי זה כבר לא עול? זה היה עול בשלב כלשהו?

"לא הייתי אומר שזה עול. אתה עובד מאוד קשה ואולי רק אני עובד קשה מאוד, ולא השארתי מספיק זמן לעצמי במובן זה, זה עול אבל כשאנשים נחמדים אליך כל הזמן זה לא כל כך נורא".

פול יאנג. ניב אהרונסון
"כשאנשים נחמדים, זה לא כל כך נורא". יאנג באולפן וואלה! NEWS/ניב אהרונסון

יש שיר שנמאס לך לשיר? שאתה לא יכול לסבול יותר בהופעות?

"זה קשה לומר. אחד הדברים שאני זוכר כשהופעתי בפני ישראלים, הוא שנסענו לאילת, ושיניתי את המבנה של כמה שירים, ושיניתי את העיבוד של "אהבת האנשים הפשוטים" והקהל לא היה מרוצה. אז הפעם חזרתי ללחן המקורי, כך שהם יאהבו את זה".

יש שיר שוויתרת עליו והתחרטת לאחר מכן?

"יש רגעים שוויתרתי עליהם, לא בהכרח שיר".

תן לי דוגמא.

"ויתרתי על דואט עם ויטני יוסטון בשלבים המוקדמים שהיא הוציאה את האלבום הראשון שלה. קיבלתי את האלבום וחשבתי: "הייתי רוצה לעשות משהו איתה". ואז באו אליי ואמרו: "כן, אנחנו רוצים שתעשו דואט", ואמרתי למנהל שלי: "אני לא מאמין, יש לנו את זה", והם שלחו לי את השיר ולא אהבתי אותו כלל. חשבתי שהוא נורא. אז אמרתי: "הייתי רוצה לעשות דואט עם ויטני, אבל אני לא אוהב את השיר" והשיר נכתב על ידי המפיק, אופס. אז הוא לא פנה אלי שוב. אבל הוא הוצא מהאלבום, אז הרגשתי מנצח כי הם בוודאי חשבו שהוא לא מספיק טוב לאלבום בכל מקרה, אז טכנית צדקתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פול יאנג. ניב אהרונסון
"ויתרתי על דואט עם ויטני יוסטון". יאנג/ניב אהרונסון

שמעת מוזיקה ישראלית?

"בפעם אחרונה שהייתי פה שמעתי".

מישהו ספציפי?

"לא. אני חושב שאני צריך לצלול לזה ולהקשיב טוב הפעם. יש לי רק פחות מ-36 שעות שאני כאן אבל אני אצטרך לתת לזה ניסיון".

העולם חזה בעידן ברקזיט-טראמפ אם ניתן לקרוא לזה כך, יש לך מסר למר טראמפ שמגיע לישראל מחר?

"אני לא יודע, עדיין לא החלטתי. הייתי המום כשהוא נכנס לבית הלבן, אבל אני לא יודע, לפעמים הוא עושה משהו שגורם לי לחשוב שברגע שהוא יירגע קצת הוא אולי יהיה די טוב. אבל בזמן שאמריקה נמצאת כרגע... אז אני עדיין לא החלטתי".

אוקיי, אז אולי פשוט שיירגע קצת?

"כן, תירגע. תירגע אם אתה שם. קח את החיים בקלות, תחשוב על דברים. אתה יודע, לפני שאתה אומר משהו. יש לי עוד מסר בשבילו: תשאיר את הטוויטר למישהו אחר".

  • עוד באותו נושא:
  • פול יאנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully