וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט על כוס בירה: פסטיבל קולנוע יוצא דופן בבאר שבע

22.5.2017 / 15:32

"פסטיבל הסרט הקצר" הראשון של באר שבע מציג לקהל הרחב סרטים קצרים ומפגיש אותם עם יוצרים. איפה זה קורה? בפאבים בעיר העתיקה. הכניסה חופשית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בין כראמנשה למאידנק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"פסטיבל הסרט הקצר", פסטיבל חדש שיוקדש לסרטים קצרים, ייפתח מחר בבאר שבע. הפסטיבל יימשך שלושה ימים ובשונה מפסטיבלי סרטים אחרים שבהם ההקרנות מתקיימות בבתי קולנוע ובסינמטקים, ההקרנות בפסטיבל זה יתקיימו בפאבים ובמוקדי בילוי ברחבי העיר העתיקה. הכניסה להקרנות חופשית ויתלוו אליהן מפגשים אישיים עם יוצרים ישראלים.

הפסטיבל יארח השנה את 'תחרות הסרט הקצר' – בה יתמודדו 10 סרטים קצרים על המקומות הראשון והשני. סרטי התחרות יוקרנו ב'קולנוע פרינג' והזוכים יוכרזו באירוע חגיגי אשר ינעל את הפסטיבל. הפסטיבל יארח גם בהקרנת טרום בכורה את סרטו החדש של דובר קוסאשווילי "זוג יונים" אשר צפוי לצאת לאקרנים ברחבי הארץ בקיץ. לאחר הקרנת הסרט ייערך מפגש שיח אישי של הצופים עם קוסאשווילי.

לדברי מור חנאי, המנהלת האמנותית של הפסטיבל, "מטרת הפסטיבל היא ליצור מעין "מדורת שבט" אשר מציעה אלטרנטיבה לפסטיבלי הקולנוע הקיימים. החיבור האינטימי בין היוצרים והקהל, וההקרנה של סרטים אישיים באווירה חופשית על כוס בירה, מאפשרת לקהל להיות שותף לעולמם הפנימי של היוצרים, חף משיפוטיות ולייצר שיח אותנטי, המחבר בין אנשים". פסטיבל הסרט הקצר של באר שבע הוא מיזם משותף של הרשות לפיתוח הנגב, עיריית באר שבע, חברת כיוונים ומרכז הצעירים בעיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרט "עשרה רחובות ומאה עצים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully