וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים טופול נפרד מרוג'ר מור: "חבר טוב ושחקן מצוין"

23.5.2017 / 17:50

השחקן חיים טופול, אשר שיחק לצד רוג'ר מור באחד מסרטי ג'יימס בונד, סיפר לוואלה! תרבות כי השחקן שהלך לעולמו נהג להגיע לישראל בקביעות. "הוא היה מגיע לאילת פעם בשנה והיינו נפגשים. הוא היה איש צנוע, נחמד. איש יוצא מן הכלל". פול מקרטני: "היה לו לב זהב"

רוג'ר מור וחיים טופול בסרט לעינך בלבד. קרדיט מתוך הסרט לעיניך בלבד, צילום מסך
"איש יוצא מן הכלל". רוג'ר מור וטופול/צילום מסך, קרדיט מתוך הסרט לעיניך בלבד

"רוג'ר מור היה בחור נהדר, חבר טוב ושחקן מצוין" - כך אמר היום (שלישי) לוואלה! תרבות השחקן חיים טופול עם היוודע דבר מותו של השחקן הבריטי רוג'ר מור, שגילם את תפקידו של ג'יימס בונד, בגיל 89. טופול שיחק לצד רוג'ר מור בשנת 1981 בסרט "לעינייך בלבד", הסרט ה-12 בסדרת סרטי ג'יימס בונד. מור מגלם כאמור את ג'יימס בונד, ואילו טופול מגלם בסרט מבריח יווני.

"רוג'ר מור היה שחקן נהדר. הוא ידע בדיוק מהם השטחים שהוא יכול לכסות בתפקידים שלו, לא היו לו שום אשליות. היה תענוג לעבוד איתו. היינו נפגשים די הרבה גם בשנים האחרונות. הוא היה מגיע לאילת פעם בשנה והיינו נפגשים. הוא הגיע לפחות 6-7 פעמים בשנים האחרונות. הייתי קופץ אליו או שהוא היה מגיע אלי. הוא היה איש צנוע, נחמד, עזר כשצריך. בנאדם על הכיפאק".

טופול ומור הכירו בלונדון, עוד לפני ששיחקו יחד בסרט. "היינו נפגשים בפרמיירות ובכל מיני אירועים של וראייטי. הוא עזר לנו מאוד. אני הקמתי אז את וראייטי בארץ. כל כך חבל שהוא מת. הוא היה איש יוצא מן הכלל".

רוג'ר מור וחיים טופול בסרט לעינך בלבד. קרדיט מתוך הסרט לעיניך בלבד, צילום מסך
"היה תענוג לעבוד איתו"/צילום מסך, קרדיט מתוך הסרט לעיניך בלבד

רוג'ר מור הלך לעולמו אתמול (שני) בגיל 89, אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. "בלב כבד אנו מודיעים היום על מותו של אבינו האהוב, סר רוג'ר מור, אחרי מאבק קצר ואמיץ במחלת הסרטן", כתבו שלושת ילדיו בהצהרה רשמית. "האהבה שבה היה עטוף בימיו האחרונים, הייתה כל כך גדולה שלא ניתן להסבירה במילים. אנו יודעים שהאהבה הפרטית שלנו תוכפל עשרות מונים ברחבי העולם כולו, ועל ידי אנשים שהכירו אותו ואת סרטיו, את תוכניות הטלוויזיה שבהן כיכב ואת התשוקה שהקדיש כשגריר של ארגון UNICEF (קרן החירום הבינלאומית של האו"ם לילדים), עבודה שאותה הגדיר כהישגו הגדול ביותר".

מור היה השחקן המבוגר ביותר ששיחק את בונד, כאשר בסרט הראשון בו השתתף, "Live and Let Die", היה בן 45 ובאחרון "A View to a Kill", בן 58, ואז כבר נראה מבוגר מדי והוחלף על ידי טימותי דלטון. הוא גילם את 007 לאורך שבעה סרטים, המספר הרב ביותר שצבר שחקן בתפקיד ולאורך הזמן הרב ביותר: 12 שנים.

עוד באותו נושא

השחקן רוג'ר מור שגילם את ג'יימס בונד הלך לעולמו בגיל 89

לכתבה המלאה

אמנים ברחבי העולם נפרדו אף הם מהשחקן האגדי. המוזיקאי והחיפושית פול מקרטני כתב: "רוג'ר היה אדם נהדר וג'יימס בונד נהדר. התמזל מזלי לעבוד איתו בזמן שכתבתי את Live and let die לסרט. היה לו לב זהב, חוש הומור נפלא והוא יחסר לכולנו".

השחקנית מיה פארו צייצה בטוויטר: "יש מעט מאוד אנשים אדיבים כמו רוג'ר מור. אני שולחת את מחשבותיי לחבריו ולמשפחתו". הזמר בוי ג'ורג' כתב: "נוח על משכבך בשלום, רוג'ר מור. אתה 'מלך הקוליות'". השחקן ראסל קרואו הוסיף: "אהבתי אותו" ואילו השחקנית הבריטית ג'יין סימור העלתה לאינסטגרם תמונה משותפת שלה ושל מור כאות אבל על מותו. כדורגלן העבר גארי ליניקר צייץ: "עצוב לשמוע על מותו של רוג'ר מור. ג'יימס בונד לא יכול הרי למות"

פול מקרטני. GettyImages
"לב זהב". מקרטני/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • רוג'ר מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully