וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחמת מהאגדות: כל מה שצריך לדעת על "וונדר וומן"

30.5.2017 / 0:10

75 שנים אחרי שנולדה על דפי הקומיקס, גיבורת העל הפופולרית מגיעה סוף סוף למסך הגדול. באיזו תקופה יתרחש סרט הבכורה שלה, מי יהיו הדמויות הנוספות בסרט, מי יהיה הנבל והאם כדאי להישאר עד סיום הכתוביות? כל התשובות לשאלות הבוערות

באיזו תקופה מתרחש הסרט?

בניגוד ליתר חבריה גיבורי העל, סיפורה של וונדר וומן לא הוצג מעולם על המסך הגדול. סרט הבכורה שלה צפוי לעשות זאת סוף סוף, ולחזור לגרסת הקומיקס שתיארה את הפיכתה לגיבורה שאנחנו מכירים היום. הסרט צפוי לדלג בין שתי תקופות עיקריות: בגרותה כנסיכת האמזונות על אי האמזונות הנסתר תמיסקירה (שם עברה גם את אימוניה), ומלחמת העולם הראשונה שהובילה אותה לעזוב לראשונה את ביתה כדי להציל את עולם בני האדם מחורבן.

מהי עלילת הסרט?

האירוע שמשנה את חייה של מתרחש כשמטוסו של סטיב טרבור (כריס פיין), קצין מודיעין בצבא ארה"ב, מתרסק על תמיסקירה וחושף את הנסיכה לראשונה לקיומם של בני האדם. כשהיחסים בין השניים הופכים קרובים יותר, היא לומדת על המלחמה הגדולה ("המלחמה שתסיים את כל המלחמות") שמתרחשת בעולם בני האדם, ומחליטה לצאת בעקבות טרבור כדי למנוע חורבן.

איך כל זה מתקשר ליקום המורחב של DC/וורנר?

לכאורה לא אמור להיות קשר, משום שעלילת הסרט מתרחשת 70 שנים מוקדם יותר. בפועל, אפשר ללמוד ממנו רבות על הדברים שמניעים את וונדר וומן, ועשויים מן הסתם ללוות אותה גם בסרטים הבאים בכיכובה.

מהם כוחות העל של וונדר וומן?

בגרסת הקומיקס וונדר וומן ניחנה במספר רב ומשתנה של יכולות: חוזק על אנושי, מהירות על אנושית, אריכות ימים, מעוף, לוחמת מגע, שליטה בחרב ומגן ועוד. נראה שכל יתר היכולות המסורתיות יעברו איתה אל המסך הגדול: כוח עצום, מהירות, היכולת לרחף ובעיקר יכולות הקרב שלה. הנשקים של וונדר וומן הם: חרב אמאזונית, מגן, צמידים בלתי ניתנים להשמדה ולאסו האמת.

מיהו הנבל של הסרט?

כיאה לסרט מקור, וונדר וומן צפוי להציג לראווה את הנבל הראשון מולו התמודדה הגיבורה בהופעת הקומיקס הראשונה שלה ב-1942, מאבק שנמשך למשך מרבית 75 השנים שחלפו מאז. מדובר בארס, אל המלחמה במיתולוגיה היוונית ובנו של זאוס. כמו וונדר וומן, שאימצה את הזהות הבדויה של דיאנה פרינס בעולם בני האדם, גם ארס צפוי לאמץ זהות שתאפשר לו להיטמע בכדור הארץ. בגרסת האל שלו עוטה ארס על עצמו שריון כבד וקסדה שמכסה מרבית מפניו.

הפרטים לגבי מעורבותו של ארס במלחמה ומטרותיו העיקריות, מעורפלים למדי. השערה סבירה היא שבהיותו אל המלחמה, הוא ניזון בדרך כזו או אחרת מקונפליקטים שמעצימים את כוחו. בנוסף, ככל הנראה יידרש נשק מיוחד כדי לחסלו. רמז לכך ניתן לראות בטריילר בו נראית וונדר וומן אוחזת בחרב אמזונית בביתה באי האמזונות. דיוויד תיוליס (סדרת "הארי פוטר" והעונה השלישית של "פארגו") צפוי לגלם את ארס.

ארוס, וונדר וומן. DC Comics, צילום מסך
האיש שוונדר וומן תנסה לעצור/צילום מסך, DC Comics

מי הן הדמויות הבולטות הנוספות בסרט?

סטיב טרבור (כריס פיין)

מושא אהבתה של וונדר וומן והדמות המשפיעה עליה ביותר. מלבד היותו הטריגר שמושך את וונדר וומן אל עולם בני האדם, כבר ידוע שפיין חתם על חוזה למספר סרטים בוורנר. זה מבטיח שהוא ישוב לתפקיד גם בסרטים הבאים, ולכן מעניין לראות כיצד יתמודד הסרט עם שאלת הזמנים.

המלכה היפוליטה (קוני נילסן)

מלכת האמזונות ואמה של וונדר וומן. היפוליטה, בנותיה והלוחמות שלצדה חסינות ממוות כל עוד הן נמצאות על האי. לנוכח כך, היא ניצבת בראש המתנגדים לעזיבתה של וונדר וומן לעולם בני האדם, מתוך רצון להגן עליה מפני הסכנות האורבות מבחוץ.

אנטיופה (רובין רייט)

אחותה של איפוליטה ואחת ממייסדות עיר הבירה של תמיסקירה. היא משמשת כמאמנת האישית של דיאנה, מתוך הבנה שביום מן הימים איש לא יוכל לעצור אותה מעזיבת האי והגדרתה העצמית בעולם החיצון.

הגנרל אריק לודנדרוף (דני יוסטון)

הדמות הכי מסתורית והכי פחות מוכרת מתוך גלריית הדמויות של הסרט, ומכאן גם ההשערה שהיא בסך הכל כיסוי לדבר מה גדול יותר. הכוונה היא כמובן לדמות גנרל שהיא הזהות הבדויה מאחוריה מסתתר ארס כשהוא בעולם בני אדם. כשהוא מנצל את עמדתו כקצין בכיר בקרב "מדינות הציר" (החזית של גרמניה, איטליה ויפן) הוא מתעתד להנחית נשק סודי על כוחות הברית.

מארו / דוקטור פויזן (אלנה אניה)

הצלע השלישית במשולש הנבלים של הסרט. הנסיכה מארו היא אויבת ותיקה נוספת של וונדר וומן, המתמחה ביצירת שיקוים קטלניים ובמקרים מסוימים גם מגפות. מארו מסתירה את זהותה באמצעות ברדס ומסכת פנים שמשווים לה מראה גברי. בגרסת הסרט היא צפויה לפתח את אותו נשק קטלני שבו מתכוון הגנרל לודנדרוף לעשות שימוש כדי להאריך את הלחימה.

האם יש סיכוי שנראה את וונדר וומן בסרטים נוספים בעתיד?

בוודאות כן. גל גדות חתמה על חוזה לשלושה סרטים עם אולפני וורנר. "ליגת הצדק" שיגיע בנובמבר הקרוב יביא לסיומו את החוזה הזה, אבל זה כמובן ממש לא מסמן את סוף הדרך. עוד לפני שהודיע על עזיבת "ליגת הצדק" כדי לתמוך במשפחתו, אישר זאק סניידר כי העבודה של "וונדר וומן 2" למעשה כבר החלה. אם הסרט הנוכחי לא יתחוור ככישלון קופתי (ולפחות על פי התחזיות, אין סכנה כזאת), נשמע בוודאי על אישור רשמי להפקת הסרט תוך זמן קצר. בנוסף, וונדר וומן צפויה לחזור גם ל"ליגת הצדק 2", שכבר מיועד ליוני 2019.

האם כדאי להישאר באולם עד אחרי הכתוביות?

לא, מפיקי הסרט אישרו כי "וונדר וומן" לא כולל סצנת בונוס.

מהו אורכו של הסרט?

שעתיים ו-21 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully