וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יין בורדו בוחרים את האלבומים שהשפיעו עליהם

28.5.2017 / 0:18

רגע לפני שהם משיקים את הסינגל החדש "רוצה לבכות" ואת אלבומם השני בסדרת מופעים, ביקשנו מחברי ג'יין בורדו לספר לנו על ההשפעות המוזיקליות שלהם. האזינו לבחירות

George Harrison - All Things Must Pass

בתור אוהבי ביטלס גדולים, האלבום הזה נותן מבט לראש המיוחד היפה והעצוב של הריסון. אלבום שאנחנו מאד אוהבים ולפעמים מבצעים שירים ממנו בהופעות.

החלונות הגבוהים - החלונות הגבוהים

האלבום היחיד של השלישיה הזאת, כל שיר בו הוא מדהים והשילוב של הקולות של קראוס, כץ ואיינשטיין הוא נדיר. העובדה שגם החלונות הגבוהים הם שני בנים ובת ששרים בעברית בהחלט נתנו לנו מלא השראה.

Sufjan Stevens - Death With Dignity

אחד היוצרים האהובים עלינו בפולק העכשוי. אלבום יפהפה ועצוב עם טקסטים שנכנסים ללב, וסאונד פשוט ופולקי אבל עם זאת חדשני ומיוחד.

אלון עדר ולהקה - השמרנים שוב באופנה

קשה ממש לבחור אלבום של אלון כי הם רבים וטובים. האלבום החדש שלו מעולה כרגיל ופשוט כיף שמדי שנה הוא דואג להוציא אלבום (או שניים) וכותב את השירים הכי יפים.

Leonard cohen - Chelsea Hotel #2

קשה לבחור מתוך הרפרטואר העצום של לאונרד כהן שהשפיע מאד עלינו, אבל בהחלט אחד השירים היפים שנכתבו אי פעם, ואפילו הכנו לו גרסא עברית שתופיע באלבום החדש שלנו!

Bob Dylan - The Freewheelin' Bob Dylan

האלבום השני והמדהים של דילן בשיא תקופת הפולק שלו, עם כמה מהשירים היפים ביותר שלו, ביניהם "dont think twice its allright", שאנחנו מבצעים מדי פעם בהופעות. הסאונד של הגיטרה האקוסטית של דילן בתקופה הזאת זה משהו שאנחנו שואפים אליו מאד באלבומים שלנו ואולי מתישהו גם נצליח.

The Villagers - Becoming a Jacquel

הווילג'רס הם להקה אירית עכשווית שאת האלבום שלה גילינו די במקרה לפני כמה שנים. השירים וההפקה (שאותם הסולן כתב, הפיק והקליט בעצמו) היו לנו מקור השראה גדול. כל כך אהבנו את הלהקה עד שנסענו לראות אותם מופיעים, חיכינו במועדון עד שכולם יצאו, קשקשנו איתם קצת ואפילו נתנו להם דיסק צרוב עם שירים שלנו (עוד לא היה לנו אלבום לתת)!

תומר ישעיהו - בוידעם

תומר הוא מוזיקאי מדהים ואנחנו ממש שמחים שיצא לנו לעבוד איתו כשהפיק הקליט ומיקסס את האלבום שלנו. תומר כבר הוציא כמה אלבומים עם כל מיני פרוייקטים וסגנונות וכולם מדהימים, האלבום החדש שלו "בוידעם" יפהפה ומיוחד.

MGMT - Oracular Spectacular

אמנם קצת רחוק מאיתנו סגנונית אבל אלבום מדהים, כל שיר עושה חשק לשים בריפיט, והשילוב בהפקה בין אלמנטים ישנים וחדשים, זה בהחלט אלמנט שאנחנו מנסים ליישם אצלנו בהקלטות. בכמעט כל שיר באלבום החדש דורון התעקשה שננסה לעשות מודולציה למטה כמו בשיר YOUTH מהאלבום! בד"כ זה לא עבד.

Joni Mitchell - Blue

אלבום המופת של ג'וני, ממליצים בחום לשבת עם המילים מול העיניים ולהקשיב לכל האלבום. שימוש מעורר הערצה בשפה ומילים, שלא נדבר על הגיטרה!

seperator

ג'יין בורדו ישיקו את אלבומם החדש בשני מופעים מיוחדים באמפי שוני, בהם יארחו ארבעה מוזיקאים שהם מעריכים ואוהבים – אלון אולארצ'יק, גבע אלון, אלון עדר ומאור כהן. בנוסף תרחיב הלהקה את ההרכב עם תזמורת הקאנטרי – ספי ציזלינג, עוזי רמירז, אבנר קלמר ויואב ארבל.

16.6 שישי - אורחים: גבע אלון ומאור כהן.
17.6 מוצ"ש - אורחים: אלון אולארצ'יק ואלון עדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully