וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקצב הפלי"ק (פלוגות היקים)

23.11.2000 / 19:32

פיס דיוויז'ן, מן המחוללים הראשיים של הפרוגרסיב האוס העכשווי, יכבשו את פטיפוני הקו מילניום ביום חמישי. דני טנגליה כבר אמר להם כן

ג'סטין דרייק וקלייו הנרי נפגשו כחצי שנה אחרי שהנרי החל לגעת במכשירים ב-92'. דרך מכר משותף שהכיר ביניהם, ומבלי לדעת שדרייק עובד באולפן מתחת למשרד של חברתו של הנרי, נפגשו השניים כשדרייק עבד מהצד השני של הזכוכית בהפקת אמנים כמו בילי נאסטי ודייויד הולמס.

הנרי, ששמע את הגאונות שיוצאת מידיו, הבין שהוא עלה על מכרה זהב ושכנע את דרייק להיכנס איתו לאולפן ולקבל קרדיט על עבודתו. מהרגע שנכנסו לאולפן נוצר בין השניים חיבור מיוחד (אולי כי הנרי הוא העצבני ובעל הטמפרמנט בעוד דרייק הוא הרגוע והמיושב), מה שהיווה את הבסיס לאלבום הבכורה שלהם "ג'אנק יארד פאנק" שמציב גבולות חדשים לפרוגרסיב האוס תוך שימוש בחומרים ישנים.

כיום חומדים שלהם הם חלק מסטים של קרייג ריצ'ארדס, סשה, דני הוואלס, קרל קוקס ודני טנגליה, שגם הכניס קטע שלהם לאלבומו האחרון. השניים חתומים בהוג', וירג'יו ובעוד מספר לייבלים, כאשר הקטע שאתם בוודאי מכירים הוא הרמיקס המפורסם ל"יקה יקה" של מורי קאנטי. קטע אחר, מקורי, "Tribel phunk”, מופיע בגלובל אנדרגראונד האחרון של דני טנגליה. פיס דיוויז'ן ייתנו מופע חי וסט תקלוט בקו, מה שמבטיח ערב מלא גרוב ופאנק סקסי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully