וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות: בריאן אדמס יגיע לשתי הופעות בישראל

2.6.2017 / 10:21

בשורה טובה למעריצי בריאן אדמס: המוזיקאי יופיע בדצמבר הקרוב בתל אביב ולאחר מכן גם בירושלים. מתי ואיך קונים כרטיסים וכמה הם יעלו?

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, בריאן אדמס יגיע להופעות בישראל. המוזיקאי יופיע בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בארבעה בדצמבר, ויומיים לאחר מכן בפיס ארנה בירושלים.

איפה ומתי קונים כרטיסים? מכירה מוקדמת תחל כבר ביום ראשון הקרוב, הארבעה ביוני, אך רק לקוחות אמריקן אקספרס יוכלו ליהנות ממנה במשך 24 שעות. בשני 5.6, מתשע בבוקר, הקהל הרחב יוכל לרכוש כרטיסים, שמחירם יחל ב-199 שקל ויאמיר עד 899 שקל. את הכרטיסים אפשר יהיה לרכוש באתר Eventim או בטלפון 9066*.

בריאן אדמס. GettyImages
סוף כל סוף זה קורה. אדמס בהופעה השנה/GettyImages

אדמס, מוזיקאי קנדי המתגורר באנגליה, נולד בסוף שנות החמישים והחל לנגן כבר בנעוריו. אלבומו הראשון יצא ב-1980 ולא זכה להצלחה מיוחדת, אך מכאן והלאה הקריירה שלו צברה תאוצה. הוא חתום על כמה וכמה להיטי ענק, החביבים בכל העולם וגם על הקהל הישראלי. בין אלה אפשר למנות שניהם שכיכבו בפסקולים של להיטים קולנועיים: "I Do It For You" מ"רובין הוד: נסיך הגנבים" ו"All For Love" אותו ביצע עם רוד סטיוארט וסטינג ב"שלושת המוסקטרים". כמו כן, הוא חתום על "Summer of 69", "Heaven" וכן "Please Forgive Me", שנטחנו עד דק בכל תחנת רדיו, גם בישראל.

בשנת 2015 הוציא אדמס את "Get Up", אלבומו הראשון מזה שבע שנים, שלכבודו מתקיים סיבוב ההופעות הזה.

אדמס אמור היה להופיע בתל אביב וביריחו ב-2007 במסגרת תנועת "קול אחד", החותרת לשלום בין ישראל לפלסטינים, אולם ההופעה התבטלה עקב בעיות ביטחוניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לדור שגדל על "רובין הוד: נסיך הגנבים". בריאן אדמס/מערכת וואלה!, צילום מסך
בריאן אדמס. GettyImages
מחירי הכרטיסים: מ-199 שקל עד 899 שקל. אדמס בהופעה השנה/GettyImages
בריאן אדמס. GettyImages
בירושלים ואז בתל אביב. אדמס בהופעה השנה/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חורף חם מה שנקרא. בריאן אדמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully