וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וונדר וומן" בדרך לסופ"ש חלומי בקופות

2.6.2017 / 18:53

הלהיט בכיכובה של גל גדות נהנה מתגובות מעולות של הקהל, שומר על מומנטום וצפוי להכניס כמעט מאה מיליון דולרים לכל הפחות בקופות ארצות הברית במהלך הסופ"ש

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

"וונדר וומן" עלה אמש (חמישי בערב) להקרנות טרום-בכורה בארצות הברית, וכיאה לאובססיה האמריקאית למספרים, כבר יש נתונים קופתיים, והם מרשימים עד מאוד: פנטזיית הקומיקס בכיכובה של גל גדות הכניסה כ-11 מיליון דולר.

האמריקאים גם אוהבים שיאים, ו"וונדר וומן", אותו ביימה פטי ג'נקינס, אכן קבע אחד כזה: הוא עקף את "50 גוונים של אפור" של סם-טיילור ג'ונסון כדי לרשום את הספתח הטוב אי פעם לסרט שביימה אשה.

עוד נתון מעניין: בשעה שבדרך כלל, יש לגברים רוב מובהק בקהל של סרטי גיבורי העל, הרי שלפי נתוני האולפנים האמריקאים, במקרה של "וונדר וומן" היה שיוויון מגדרי בקופות. עובדה זו אמורה לסייע לו לשמור על מומנטום ולהמשיך לרשום מספרים יפים גם בהמשך סוף השבוע.

נתון נוסף שמסייע לסרט: לפי מאגר הביקורות המוביל רוטן טומטוז, 93 אחוז מחוות הדעת עליו חיוביות – מה שהופך אותו לאחד התוצרים המוערכים בז'אנר שלו בשנים האחרונות. אם כך, אפשר כבר לסכם ש"וונדר וומן" הוא הן הצלחה ביקורתית והן הצלחה מסחרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עקפה את "חמישים גוונים של אפור". גל גדות ב"וונדר וומן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, בסקרי דעת הקהל שנערכו ביציאה מן האולמות, נהנה הסרט מהציון A, הגבוה מן הסתם, משהו שרק ארבעה תוצרים בשושלת שלו השיגו לפניו - "באטמן", "באטמן מתחיל", "האביר האפל" ו"עלייתו של האביר האפל", כך שגל גדות בהחלט בחברה טובה.

לפי התחזיות, "וונדר וומן" צפוי לסיים את סוף השבוע עם הכנסות של כ-98 מיליון דולר בקופות ארצות הברית בלבד, ואולי אפילו לעבור את רף מאה מיליון הדולר. מדובר בסכום הגבוה בהרבה מן התחזיות ההתחלתיות לפני כמה שבועות, שעמדו על שישים-שבעים מיליון דולר. אך קמפיין השיווק המוצלח, הביקורות המעולות והתגובות הנהדרות עשו את שלהן ואיפשרו לסרט בהובלתה של גל גדות להרקיע שחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיוויון מגדרי בקהל. גל גדות ב"וונדר וומן"/מערכת וואלה!, צילום מסך
וונדר וומן.
לשם שינוי, תמימות דעים בין הביקורת לקהל. גל גדות ב"וונדר וומן"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להיט בראש. מתוך "וונדר וומן"/מערכת וואלה!, צילום מסך
וונדר וומן.
יו גו גירל. גל גדות ב"וונדר וומן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully