וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאנה גרנדה ביקרה את מעריצותיה המאושפזות במנצ'סטר

3.6.2017 / 21:03

שבוע וחצי לאחר הפיגוע בהופעתה, ומעט לפני מופע הצדקה המיוחד למען הנפגעים והנפגעות בו, ביקרה אריאנה גרנדה את מעריצותיה שעדיין מאושפזות במנצ'סטר. "הבת שלי הרגישה כמו כוכבת רוק", אמר אביה של אחת הפצועות

כשבוע וחצי לאחר פיגוע ההתאבדות שהתרחש בתום הופעה שלה במנצ'סטר, ביקרה אמש (שישי) אריאנה גרנדה את מעריצותיה ומעריציה שעדיין מאושפזים בעיר.

גרנדה הקדישה כמה שעות טובות לביקור ברחבי בית החולים לילדים של מנצ'סטר, הצטלמה עם הפצועות והפצועים וכמובן שימחה את לבם. אדם הריסון, אביה של לילי שנפצעה בפיגוע, צוטט ב-BBC: "הבת שלי בשמים. הביקור גרם לה להרגיש כמו כוכבת רוק". פיטר מאן, שבתו ג'יידן נפגעה אף היא, כתב "מעולם לא ראיתי את הבת שלי כל כך שמחה. בכיתי מהתרגשות בעצמי".

אריאנה גרנדה. AP
אשה נפלאה. אריאנה גרנדה ומעריצה מאושפזת/AP

מחר (ראשון) תקיים גרנדה מופע צדקה מיוחד למען נפגעי הפיגוע, בו ישתתפו בצדה גם ג'סטין ביבר, קייטי פרי, מיילי סיירוס, קולדפליי ואחרים. "הבת שלי הולכת, כמובן", סיפר אדם הריסון לאחר שבתו סיימה לבקר את ילדתו הפצועה בבית החולים, "אחרי שאריאנה ביקרה אותה, היא להוטה מתמיד ללכת להופעה נוספת שלה, והיא לא היתה סולחת לי ולאמא שלה אם לא היינו לוקחים אותה".

כזכור, בפיגוע שיצא לפועל בתום ההופעה של גרנדה במנצ'סטר, נרצחו 22 איש. המשטרה הבריטית ממשיכה לחקור אותו והיום ביצעה מעצר נוסף במסגרת חקירתה.

אחד הציוצים שסיפר על הביקור של גרנדה

נרות, פרחים ודובי שהונחו במנצ'סטר לזכר קורבנות הפיגוע בהופעתה של אריאנה גרנדה. GettyImages
עדיין מעכלים. מנצ'סטר ביום שלאחר הפיגוע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully