וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכה הכובשת: 223 מיליון דולר ל"וונדר וומן" בסופ"ש הראשון על המסכים

5.6.2017 / 7:25

שבוע הבכורה המרגש של "וונדר וומן" הסתיים במספרים נפלאים בקופות ברחבי העולם. בארה"ב הפך הסרט לשלישי השנה שחוצה את רף 100 מיליון הדולרים

יח"צ - חד פעמי

עכשיו זה רשמי: "וונדר וומן" הוא להיט בינלאומי עצום, חוצה גילאים, תרבויות ומגדרים. סרט הגיבורים בכיכובה של גל גדות גרף 223 מיליון דולר ברחבי העולם בסוף השבוע הראשון בבתי הקולנוע. מדובר בסכום גדול בהרבה מההערכות המוקדמות של האולפנים, הן בארה"ב והן מחוצה לה. וכבר כעת, אחרי שלושה ימים על המסכים, הסרט כיסה את תקציב ההפקה (150 מיליון דולר) ואת מרבית תקציב השיווק שנועד לקדם אותו.

נתחיל בארה"ב, שם הפך "וונדר וומן" לסרט השלישי השנה שחוצה את רף 100 מיליון הדולר בסופ"ש הראשון שלו (קדמו לו "שומרי הגלקסיה 2" ו"היפה והחיה"). הסכום הסופי עליו נעצר הסרט הוא 100.5 מיליון, שיא כל הזמנים לסופ"ש ראשון עבור סרט בבימויה של אישה. מדובר בהישג מרשים אף יותר בהתחשב בכך שמדובר בסרט הראשון של הדמות אי פעם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצלחת חוצת יבשות. גל גדות מתוך "וונדר וומן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסין גרפה נסיכת האמזונות 38 מיליון דולר, הפתיחה הרביעית בטיבה בכל הזמנים עבור אולפני וורנר במדינה. גם נתוני הקופות בקוריאה (8.5 מיליון), מקסיקו (8.4 מיליון) וברזיל (8.3 מיליון) עלו בהרבה על הציפיות המוקדמות. שוק מרכזי אחר, בריטניה, הושפע מפיגוע הטרור בלונדון, שהותיר צופים פוטנציאליים רבים בבתיהם. אף על פי כן, הסרט הצליח לגרוף גם בממלכה 7.5 מיליון דולר בסופ"ש הבכורה שלו. נתונים מרשימים נוספים הגיעו מאוסטרליה (4.9 מיליון דולר), רוסיה (4.8 מיליון דולר), אינדונזיה (4.7 מיליון דולר) והפיליפינים (4.6 מיליון דולר).

המספרים הללו מציבים את "וונדר וומן" מעל סרטי גיבורים מצליחים ואהובים כמו "איירון מן" 1 ו-2, "ת'ור" 1 ו-2, שני סרטי "שומרי הגלקסיה", ולפני סרטים בפרופיל גבוה כמו "דוקטור סטריינג'", "קפטן אמריקה" 1ו-2 ו"אנטמן".

כזכור, מעבר לסכומי הכסף העצומים, "וונדר וומן" נחשב להצלחה ביקורתית עצומה עם 94 אחוזים של ביקורות חיוביות באגרגטור הקולנוע רוטן טומטוז. הסרט זכה לציון A מרשים בביקורות דעת קהל, שנאספו מיד לאחר יציאת הצופים מן האולמות. מדובר בציון שאותו השיגו רק ארבעה סרטים לפני כן בז'אנר הגיבורים:"באטמן", "באטמן מתחיל", "האביר האפל" ו"עלייתו של האביר האפל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully