וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטיק ובן אל מדיחים את סטטיק ובן אל: "טודו בום" שובר שיאים במספר ההשמעות ברדיו

5.6.2017 / 13:15

הסינגל "טודו בום" שובר שיאים: מספר ההשמעות הגבוה ביותר ברדיו הישראלי ליום. גם ביוטיוב נרשמה היסטריה, למעלה ממיליון צפיות לקליפ ששוחרר רק אמש לצפייה

בימוי: רומן בוצ'אצקי, צילום: מישה קמינסקי, עריכה: ROMS, תמונה: משה נחומוביץ'

פחות מיממה מאז שוחרר להשמעה הסינגל החדש של סטטיק ובן אל תבורי, "טודו בום", וכבר הוא כובש פסגות: 66 השמעות ליום ברדיו הישראלי, הרחק מעל כל היתר (לשם השוואה, המקום השני אתמול - "קרמלה" של משה פרץ - הסתפק ב-21 השמעות). מדובר במספרים חריגים לאמן ישראלי צעיר, ובשיא ישראלי חדש. לשם השוואה, ביום קבורתו של אריק איינשטיין ב-27 בנובמבר 2013 נוגן השיר "אני ואתה נשנה את העולם" 55 פעמים ביום, ונחשב לשיא של כל הזמנים. איינשטיין הדיח במותו את "מה אברך" של להקת חיל הים מהפסגה, לאחר שצבר 50 השמעות ביום הזיכרון באפריל שנה קודם לכן.

זהו אינו השיא הראשון לצמד יצרני הלהיטים סטטיק ובן אל. לפי נתוני חברת מדיה פורסט, המנטרת את מספר ההשמעות ליום, סטטיק ובן אל חתומים על הצלחה נוספת: הסינגל "זהב", שיצא בתחילת השנה, הושמע ב-2 בפברואר ברחבי הרדיו הישראלי 56 פעמים, וכבר אז עקף את "אני ואתה" של איינשטיין.

בתוך כך נרשמה היסטוריה גם ביוטיוב: הקליפ, שעלה רק אמש בשעה 10:00 לערוץ הרשמי של השניים, צבר כמיליון ורבע צפיות ב-24 השעות הראשונות שלו. מעבר לכך שמדובר בנתונים שגם אמנים באירופה ובארה"ב יתקנאו בהם, גם במקרה הזה מדובר בשיא ישראלי. "זו בעצם משמעות השיר. כל הקטע הוא שאנחנו חייזרים בקליפ כי איכשהו אנחנו כאלה גם במציאות". כתב סטטיק באינסטגרם שלו. "מהרגע הראשון ועד עכשיו קשה לעכל אותנו לפעמים. אם זה בביגוד, בבחירות המוזיקליות, בתוכן. אז הנה אתם מוכיחים לעצמכם דרכנו את המסר שניסינו להעביר - גם אם אתה הכי חייזר ומשונה לכולם, אאוטסיידר, עוף מוזר וכו' - תהיה נאמן לעצמך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טודו בום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully