וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאון רוזנברג מקריא מ"עולם הסוף" של אופיר טושה גפלה

5.7.2017 / 8:34

במסגרת פרויקט "מעודדים קריאה ישראלית" של וואלה! תרבות בשיתוף סטימצקי, מקריא ליאון רוזנברג ספר שיקר לליבו - עולם הסוף של אופיר טושה גפלה. צפו

צילום מסך

בן מנדלסון הוא סופר, אדם המתמחה בכתיבת סופים בעבור יוצרים שאינם מסוגלים להביא את עבודתם לכדי סוף. לאחר מות אישתו, הוא מחליט לחפשה בעולם הסוף – עולם המתים שהוא בעצם גרסה מודרנית לגן עדן ולמושג של חיים אחרי המוות בדת.

בעולם זה הוא מגלה את כל מתי העולם, מהאלמוני ביותר ועד גדולי האומה וגיבורי תרבות כאלה ואחרים. הוא מקווה למצוא את אישתו שנפטרה, אך לא בהכרח בהצלחה עד שהוא מחליט למצוא בלש פרטי שיעזור לו להתחקות אחריה, אולי דווקא בעולם החיים. דבר אשר מייצר שרשרת של אירועים שבה גם מעורבת משפחתה ומשפחתו.

זהו ספר הביקורים של אופיר טושה גפלה והסיבה שליאון רוזנברג בחר דווקא בספר הזה היא שהוא גורם להרהורי מחשבות על מה שקורה בעולם שאחרי המוות. העולם שנפרש שם הוא עצום ומרתק ונכתב עם המון דמיון וכישרון. למעשה, בסופו של דבר מדובר בספר שמדבר מעל הכל דווקא על החיים. לדעת רוזנברג, מדובר בספר מומלץ במיוחד. צפו בו מקריא פסקה אהובה במיוחד מהספר וכמו כן מסביר מדוע בחר דווקא בספר זה.

וואלה! NEWS בשיתוף סטימצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully