וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פט שופ בויז בישראל: "גאים להיות משויכים למצעד הגאווה"

9.6.2017 / 19:00

יום לפני הופעת הפט שופ בויז, דיברנו עם סולן ההרכב ניל טננט על כאבו מגל הטרור באנגליה, על ההצלחות, על הכישלונות ועל התחרות המפתיעה של מופעם מחר כנגד מופע גאווה אחר, שמוביל דווקא מי שיצר ללהקה רמיקסים רשמיים, עופר ניסים. צפו

כתב: שגיא בן נון, צילום ודאו: דייב שחר, צילום סטילס: מגד גוזני, עריכה: שמרית גולדשטיין

אחרי שבריטניה ספגה מספר פיגועים באחרונה, ובהם הפיגוע בהופעתה של אריאנה גרנדה במנצ'סטר, "נמלט" ההרכב הבריטי הפט שופ בויז ממולדתו והגיע למקום שליו, שקט ובטוח – ישראל. במוצאי שבת יופיעו בפארק הירקון הסולן ניל טננט והקלידן כריס לואו, וזו הופעתם הרביעית בישראל. במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום עם טננט בבית מלון בתל אביב, שאלנו אותו מה תחושותיו לגביי מתקפת הטרור הקשה במדינתו. "זה טראגי", אמר. "זו מתקפה על צורת החיים של אנשים, ועל התרבות של האנשים. זה נורא. זה רצח, זה מה שזה, רצח".

הופעת הפט שופ בויז מתקיימת במסגרת חגיגות הגאווה בעיר, והיא תתחרה ראש בראש במופע גאה אחר שיתקיים בזמן מקביל ובמקום קרוב מאוד לפארק הירקון - מעבר לכביש, בגני התערוכה, שמוביל הדי ג'יי עופר נסים. הקרב הזה על הקהל הופך למעניין יותר, לאור העובדה שנסים יצר רמיקסים רשמיים לאלבומם האחרון של הפט שופ בויז. כיצד הפכתם ממשת"פים למתחרים מרים, שאלנו את טננט. תחילה אמר "אני מניח שזה כך", וצחק, אבל אחר כך הרצין ונראה כי שינה את גרסתו: "אנחנו לא רואים את זה ככה".

שאלה נוספת מוואלה! תרבות שהופנתה לסולן נערי חנות חיות המחמד: מה אתם מחשיבים כהצלחה הגדולה ביותר שלכם, ומה אתם מחשיבים ככישלון הגדול ביותר שלכם? "אני מחשיב את כל העניין כסוג של הצלחה וסוג של כישלון", ענה. "אבל בדרך כלל אנחנו יותר מצליחים".

שיחה עם ניל טננט, סולן הפט שופ בויז, במסיבת עיתונאים בתל אביב לפני הופעת ההרכב בפארק הירקון. דייב שחר
ניל טננט, סולן הפט שופ בויז/דייב שחר

ואם באייקוני פופ מהעבר עסקינן, אז במסיבת העיתונאים נכח גם העורך המוזיקלי המיתולוגי טוני פיין. הוא שאל את טננט מה הוא, כמחצית מהצמד המוזיקלי המצליח ביותר בתולדות בריטניה, היה מייעץ לצמד פופ אלקטרוני חדש שרוצה לזכות להצלחה בינלאומית כמוהם? "ובכן, זאת תעשיית מוזיקה בינלאומית מאוד שונה ממה שהיתה כשאנחנו התחלנו", אמר טננט. "אבל אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא לנסות להיות מקורי. לנסות לכתוב שירים טובים, אולי עם גישה שונה, עם זווית שונה לדברים. נסה שיהיה לך סטייל משלך. הכי חשוב זה להיות מקורי".

בנוסף נשאל טננט, אחרי שיתופי פעולה עם אמנים רבים, עם איזה אמן או אמנית נוספים היו רוצים לעבוד בהמשך? "כריס ואני תמיד רצינו להקליט עם נינה סימון. אבל היא לא איתנו יותר, לצערנו".

צפו בשיחה המלאה עם ניל טננט בווידאו למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully