וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב יותר: צמד הדאנס הצ'יינסמוקרס יגיע להופעה בישראל

11.6.2017 / 19:00

אחרי שרשרת להיטים כמו "Closer" עם הולזי, "Paris" ו-"Something Just Like This" עם קולדפליי, מגיעים הצ'יינסמוקרס להופעה בישראל בקיץ הקרוב

אם חשבתם שהקיץ הזה אמר את המילה האחרונה - טעיתם. אל הליין אפ המסחרר של הופעות חו"ל בישראל השנה, ובפרט הקיץ, מצטרף כעת הצמד האלקטרוני הרותח הצ'יינסמוקרס, שב-3 באוגוסט צפוי להגיע להופעה בלייב פארק בראשון לציון. זה יקרה במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי שלהם, "Memories Do Not Open Tour".

צמד המפיקים והדיג'ייז האמריקאי ה-Chainsmokers, המורכב מאלכס פל ואנדרו טגארט, הוציא באפריל האחרון את אלבום הבכורה שלו "Memories Do Not Open", שכולל את להיטי הענק "Paris" ו-"Something Just Like This", שיתוף הפעולה המצליח שלהם עם להקת קולדפליי. עוד לפני כן קדמו לאלבום שלל להיטי ענק שכיכבו במועדונים ובתחנות הרדיו ברחבי העולם, כולל בישראל, בהם "Closer" יחד עם הולזי, "Roses", "Don't Let Me Down" ועוד.

ההתפתחות המוזיקלית של הצמד ככותבים ומפיקים הפכה אותם לאחת מהתופעות המוזיקליות פורצות הדרך של ימינו והביאה אותם לראשי המצעדים בעולם ואל טקסי הפרסים. ב-2016 היו מועמדים לפרסי גראמי, המוזיקה האמריקאית, בילבורד, נבחרי הנוער ו-MTV.

על הבאתם לישראל אחראית קבוצת בלוסטון - שי מור יוסף וגיא בסר - בשיתוף XL Extra Loud. מחירי הכרטיסים במכירה מוקדמת ינועו בין 190 ש"ח לדשא ל-250 ש"ח לגולדן רינג, ולאחר מכן בין 250 ל-300 בהתאמה. מכירת הכרטיסים תתחיל בשלישי הקרוב, 13 ביוני, בשעה 10:00. ניתן יהיה לרכוש כאן או בטלפון 9964*.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באים לכבוש את ראשל"צ. הצ'יינסמוקרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully