וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לסטטיק קראו פעם לירז. זה שם של מסאז'יסטית, לא שם לחיים"

12.6.2017 / 13:48

"ארץ נהדרת" סוגרת הערב את עונתה ה-14 בביצוע משותף של כוכביה עם סטטיק ובן אל תבורי ללהיטם "טודו בום". ממה עלמה זק התאכזבה? מה הרגיז את אודי כגן? והאם טל פרידמן צפוי לחזור לקאסט? צפו

כתב: שגיא בן נון, צילום ודאו: דייב שחר, צילום סטילס: מיכל אפרתי, עריכה: רן צימט

בתוך 24 שעות, כבשו את פארק הירקון בתל אביב שני הצמדים הגדולים, החשובים והמשפיעים ביותר בכל תולדות הפופ בעולם כולו: במוצאי שבת היו אלה הפט שופ בויז, ולמחרת הופיעו שם סטטיק ובן אל.

סטט בוי ותבורוש הצטלמו לתכנית סיום העונה ה-14 של "ארץ נהדרת", בביצוע משותף עם כוכביה ללהיטם הטרי "טודו בום". בעבר, גילמה את בן אל תבורי השחקנית שני כהן, אולם לאחר שנכנסה להריון החליף אותה מריאנו אידלמן בגילום הדמות. "אני חושב ששני היתה צריכה להמשיך לגלם את בן אל", אמר לוואלה! תרבות אייל קיציס בעת ביקור על סט הצילומים אתמול. "כאילו הקטע, האמירה שלנו זה שבן אל בהריון. אתה מבין, אני חשבתי שזה מה שצריך לקרות. זה משהו. היינו מוצאים גם מה האמירה מאחורי זה. תן לי שתי דקות, אני מוצא לך. אבל זה משהו, בן אל בהריון, מי שמע על זה!".

"אני מתרגש ברמה הפיזית מהפגישה עם סטטיק ובן אל", אומר אודי כגן. "אני אוהב את בן אל עוד מהתבורי'ז", הוסיף רועי בר נתן. כגן: "אני אוהב את סטטיק עוד כשהוא היה עושה סרטונים ליוטיוב, של פריסטיילינג. לא צוחק בכלל". בר נתן: "כשהוא עוד היה לירז. זה שם של מסאז'יסטית. לא שם ללכת איתו בחיים".

מה אתם לוקחים מהעונה הזאת, שאלנו את שחקני "ארץ". "אני לוקח מהעונה הזאת 3 קילו נוספים. יש שיגידו 4 קילו בגלל קייטרינג של ימי צילום", אמר זרחוביץ'. "אבל אני מבטיח עד העונה הבאה להוריד את זה. זה חוסך באיפור, בתוספות". קיציס אמר שנהנה בעיקר מהפאנלים השנה, ולדבריו היו הרבה מהם "בגלל בעיות תקציב". רועי בר נתן אמר כי נהנה במיוחד לגלם את חנה לסלאו.

צפו בחזרה של סטטיק ובן אל ובשיחות המלאות והקורעות עם חברי "ארץ נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully