וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל חובב מזדהה עם ספרה של רביטל ויטלזון-יעקבס, "תגידי מה את רוצה"

12.6.2017 / 15:46

במסגרת פרויקט "מעודדים קריאה ישראלית" של וואלה! תרבות בשיתוף סטימצקי, מקריא גיל חובב קטע קטן שהוא מזדהה איתו במיוחד, מתוך ספרה של רביטל ויטלזון-יעקבס, "תגידי מה את רוצה"

צילום מסך

במסגרת פרויקט "מעודדים קריאה ישראלית" של וואלה! תרבות בשיתוף סטימצקי, מקריא גיל חובב קטע קטן שהוא מזדהה איתו במיוחד, מתוך ספרה של רביטל ויטלזון-יעקבס, "תגידי מה את רוצה": "באופן רגיל, פועלים בי שני כוחות חזקים מאוד בו זמנית: הרצון לרזות והרצון לאכול סודוך".

כל כך הרבה נאמר במשפט הקטן הזה שבאותה מידה יכול היה להיות כתובת גרפיטי שעומדת בפני עצמה, אבל לדברי גיל חובב, הוא בחר במשפט זה מתוך הספר (שכותרת המשנה שלו היא מחשבות של אמא עייפה) משום שהוא מצא בו אמיתות גדולות. הוא לא אמא וגם לא עייפה, הוא לא דוסית לייט כמו רביטל ויטלזון-יעקבס ובטח שלא "פצצה" כמו הסופרת ועדיין בספר שלה, המצחיק כל כך והעצוב כל כך, הוא מצא לא רק אחות אלא גם את עצמו.

"תגידי מה את רוצה" הוא אוסף מטוריה של הכותבת שצריכה להתמודד עם זוגיות, להיות אמא לארבעה ילדים, לנהל קריירה ואפילו להשתתף בחוג פילאטיס. הספר נכתב בכנות מופלאה שנעה בין המצחיק לבין העצוב, אך תמיד הכתיבה שלה מרגשת מאוד. ספר מומלץ בחום עבור כל אמא שמתמודדת ביום יום עם הג'גלינג הבלתי נגמר הזה וכמו כן גם לגברים שרוצים קצת לצפות בעולם דרך עיניים של אישה קרייריסטית שמנהלת משק בית בו זמנית.

וואלה! NEWS בשיתוף סטימצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully